چاپ کد خبر: 45520
27 بهمن 1399

“نشستن قاتل شیرازی بالای سر مقتول در انتظار پلیس” کلیپ شد

قتل 1

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس از دستگیری جوانی ۱۸ ساله خبر داد که به علت اختلالات روانی، پیرمرد ۶۲ ساله را به قتل رسانده بود.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “حمید افرامن”با تشریح این حادثه بیان کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل پیرمردی ۶۲ ساله در یکی از محله‌های بافت قدیم شیراز و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس شیراز به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که جوانی ۱۸ ساله به دلیل اختلالات روانی با ضربات سلاح سرد پیرمردی ۶۲ ساله را به قتل رسانده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه خود را تسلیم قانون کرد، گفت: متهم روانه دادسرا و جسد مقتول تحویل پزشک قانونی شد.

به گزارش اول فارس ، انتشار کلیپی در فضای مجازی از کسی که با چاقویی در دست بالای سر مقتول در یکی از محلات شیراز نشسته و منتظر آمدن پلیس است تا دستگیر شود بازتاب‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال داشت.

در این کلیپ ۴۱ ثانیه‌ای، جوانی با چاقوی آغشته به خون در دست بالای سر فردی میانسال که غرق در خون روی زمین افتاده، نشسته است و  خطاب به مردم اعلام می کند که با پلیس تماس بگیرند تا برای دستگیری او اقدام کنند.

برخی از کاربران از انتشار این فیلم در فضای مجازی ابراز انزجار و برخی دیگر آن را ساختگی و ناباورانه توصیف کردند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار