چاپ کد خبر: 43814
8 بهمن 1399

عامل سرقت پیچ و مهره های ریل قطار مترو دستگیر شد

مترو 1

به گزارش گروه حوادث اول فارس ، سارقی که در حال باز کردن پیچ و مهره های ریل قطار مترو در وردآورد بود با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.
سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران در این باره گفت: عاملان گشت نامحسوس کلانتری ۱۸۱ وردآورد فردی را حین سرقت پابند و پیچ و مهره ریل مترو  مشاهده کردند . با توجه به اینکه احتمال وجود خطراتی مانند واژگونی قطار وجود داشت قبل از اقدام به دستگیری سارق در اقدامی هوشمندانه عوامل تعمیرات و مدیر خط مترو را  در جریان قرار دادند.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با توجه به احتمال واژگونی قطار اقدامات فنی لازم توسط عوامل مترو صورت گرفت و خط اصلی کرج به تهران ترمیم شد.  همزمان با این اقدامات، تیم عملیات کلانتری ۱۸۱ وردآورد نسبت به دستگیری متهم اقدام کرده و از داخل کوله‌پشتی وی، تعداد زیادی بستهای فلزی نگهدارنده ریل را کشف کردند و در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد متهم دارای هشت فقره سابقه سرقت است که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
ناصری‌نژاد متذکر شد: سرقت این متهم عملی خطرناک بود و احتمال داشت باعث خروج قطار از ریل و حادثه‌ برای شهروندان شود که هوشمندی و سرعت عمل پلیس موجب پیشگیری از یک حادثه دلخراش شد .
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از دستگیری سارقی حرفه‌ای در این شهر خبر داد که مشغول سرقت قطعات ریل راه‌آهن بود.
سرهنگ «علیرضا دلیری» روز سه‌شنبه به ایرنا، گفت: مأموران پاسگاه «قره سو» حین گشت در مسیر پشت کارخانه بازیافت کرمانشاه حوالی راه‌آهن به شخصی برخورد کردند که مشغول سرقت قطعات ریل بود.
 مأموران با دیدن این صحنه بسرعت وارد عمل شده و پس از طی مسافتی سارق را که در حال فرار بود دستگیر کردند.
سرهنگ دلیری با اشاره به کشف مقداری از اموال مسروقه نظیر پیچ و مهره و آهن آلات، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب هشت فقره سرقت از ریل راه‌آهن و تجهیزات و امکانات عمومی سطح شهر اعتراف کرد.

گروه واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار