چاپ کد خبر: 54734
1 خرداد 1400

عامل شکار و تجاوز به زنان در فردیس دستگیر شد+عکس

خفاش شب فردیس e1621683888440

به گزارش اول فارس به نقل از دادگستری البرزحسین ، ناصرخاکی گفت: با وصول برخی گزارش‌ها به دادستانی فردیس، مبنی بر آدم ربایی و مزاحمت برای بانوان و سرقت و عنف و تهدید با چاقو توسط فردی در پوشش مسافرکش، دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت متهم صادر شد که با اقدامات فنی و تعقیب مناسب، متهم با نام «س. م» دستگیر شد.

بر اساس این گزارش،  وی با بیان اینکه تاکنون سه نفر از شهروندان طرح شکایت کرده‌اند در خصوص روش این فرد که به «خفاش شب فردیس» معروف شده توضیح داد: این متهم، زنان جوان را به عنوان مسافرکش با خودروی«پراید مشکی» سوار می‌کرده و در حالی که تمام شیشه‌های خودرو پایین بوده پس از طی مسافتی، شیشه‌های دودی خودرو را بالا ‌داده و با تغییر مسیر و آدم ربایی، در نقطه خلوتی توقف می‌کرده است.

وی افزود: با توجه به دستکاری درب خوردو، امکان فرار برای بزه دیدگان میسر نبوده و متهم با تهدید از طریق چاقو، علاوه بر سرقت اموال بزه‌دیدگان، اقدام به تعدی جنسی نسبت به آنها می‌کرد.

ناصرخاکی با اشاره به اینکه این فرد پس از انجام نیت شیطانی خود، بزه ‌دیدگان را رها می‌کرده متذکر شد: در این باره تاکنون سه شاکی شناسایی شده‌اند اما با توجه به نوع ارتکاب بزه و ادله موجود امکان وجود سایر بزه دیدگان وجود دارد.

وی از صدور دستور قضایی برای انتشار عمومی تصویر متهم بر اساس ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری خبر داد و گفت: افراد بزه دیده می‌توانند برای طرح شکایت با حفظ محرمانگی هویت آنها، به دادسرای عمومی و انقلاب فردیس مراجعه کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار