چاپ کد خبر: 89723
23 تیر 1401

عامل قتل رئیس شورای روستا در «فورگ» داراب دستگیر شد

 فرمانده انتظامی داراب گفت: قاتلی که در سال ۹۹ رئیس شورای یکی از روستاهای بخش فورگ از توابع این شهرستان را به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش  گروه حوادث اول فارس ، سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه منجر به قتل رئیس شورای یکی از روستاهای بخش فورگ شهرستان داراب، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به دلیل اختلافات شخصی در درگیری‌های طایفه‌ای اقدام به قتل کرده و سریعاً از محل حادثه متواری شده است.

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: مأموران انتظامی از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل ۲۱ ساله را پس از ۱۸ ماه شناسایی و وی را در مخفیگاهش در یکی از محلات بخش فورگ دستگیر کنند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر قتل رئیس شورای روستا به دلیل اختلافات طایفه‌ای اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز که در صحنه درگیری استفاده شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: مجرمان و هنجارشکنان هیچگاه نمی‌توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با اینگونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اشاره

فال ابجد روزانه امروز ۲۴ تیر بر اساس ماه تولد با تعبیر دقیق

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

راداری پنجشنبه , ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

درور بر نیروی انتظامی…خون بالاخره آدم را میگیره

آخرین اخبار