چاپ کد خبر: 49061
8 فروردین 1400

عذر خواهی یک خبرگزاری از پروانه سلحشوری بخاطر خبر بازداشت آقازاده ماساژور

سلحشوری
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پیرو انتشار خبر کذب دستگیری باند ماساژ مختلط جنسی به سرکردگی برادرزاده خانم پروانه سلحشوری در باشگاه خبرنگاران جوان، متأسفانه این خبر کذب توسط برخی رسانه‌های دیگر نیز بازنشر یافت.

در مطلب منتشر شده با عنوان «#آقازاده_ماساژور/ واکنش کاربران به دستگیری باند ماساژ یکی از نزدیکان نماینده مجلس» در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ در بخش فضای مجازی سایت باشگاه خبرنگاران جوان، برخی توییت‌ها و مطالب کاربران فضای مجازی که مشتمل بر اهانت‌ها و تهمت‌های غیراخلاقی به این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و خانواده محترمشان بود نیز منتشر شده بود.

گرچه مطلب فوق، انعکاس نظر این مجموعه نبوده و صرفا بازتابی از نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی بود، اما باشگاه خبرنگاران جوان براساس اصول حرفه‌ای و رسانه‌ای و با تکیه برآموزه‌های دینی وظیفه خود می‌داند که با توجه به محتوای کذب و ادبیات ناشایست این توئیت‌ها و برخی نظرات منتشره در ذیل آن مطلب، ضمن تکذیب اتهامات و ادعاهای مندرج در آن مطلب، از سرکار خانم پروانه سلحشوری و مخاطبان خود بابت انتشار آن عذرخواهی کند.

پروانه سلحشوری متولد ۱۳۴۳ مسجدسلیمان، سیاستمدار و مدرس دانشگاه ایرانی، و نماینده سابق تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در دوره دهم مجلس شورای اسلامی است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار