علاقه گردشگران روس به ایران افزایش یافته است

مدیر انجمن تورگردانان روسیه: علاقه گردشگران روس به ایران افزایش یافته است

 مدیر انجمن تورگردانان روسیه اعلام کرد که علاقه و تمایل گردشگران روس برای سفر به ایران افزایش یافته است.

به گزارش avalfars|اول فارس ، «مایا لومیدزه»  افزود: نزدیکی عراق و برخی کشورهای بی‌ثبات خاورمیانه به ایران، بر علاقه گردشگران روس برای سفر به این کشور تاثیر منفی نگذاشته است.  
وی با بیان اینکه صنعت گردشگری در این کشور درحال توسعه است، اظهار داشت: ایران همان پارس باستانی است.

این مقام گردشگری روسیه معتقد است که نظام روادید، مانع افزایش جریان گردشگران از روسیه به ایران می شود چرا که روادید در مرز این کشور تنظیم نمی‌شود. 
وی افزود: علاوه بر ان وجود روادید سفر ایران در گذرنامه ممکن است مانع سفر به شماری از کشورها شود و این مانع از سفر گردشگران روس می‌شود.
والریا کورووینا مسئول یک شرکت گردشگری روسیه که گردشگران روس را به ایران اعزام می‌کند معتقد است که ظرفیت‌های بزرگی برای افزایش سفر گردشگران روس به ایران وجود دارد.
وی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ایران موزه پهناور زیر آسمان باز است، افزود: صدها جاذبه بی‌نظیر گردشگری در ایران این کشور را به یکی بهترین مکان‌های دنیا با امکانات گسترده برای گردشگری تبدیل کرده است.
کورووینا گفت: بسیاری از گردشگران روس که به ایران سفر می‌کنند به این کشور دل می‌بندند و تمام تبلیغات منفی در رسانه‌ها را ازیاد می‌برند و از سفر به این کشور رضایت دارند و حتی برخی برای بار دوم می‌خواهند به ایران سفر کنند. 

«کریستینا بوشچه» فعال روس در حوزه گردشگری نیز که به ایران سفر کرده است، می‌گوید که شیفته مردم ایران شده و تلاش می‌کند با ارائه چهره واقعی این کشور به گردشگران روس زبان، به سهم خود به رونق صنعت بکر و رو به رشد گردشگری در ایران کمک کند.
شاید علاقه این زن ۲۵ ساله روس به مردم ایران بوده که باعث شده او با مردی ایرانی ازدواج کند و این کشور را برای زندگی برگزیند. او حالا مدتی است در ایران اقامت دارد و در حوزه ارائه خدمات گردشگری به گردشگران خارجی فعال است، 
حدود ۳۰۰ هزار نفر او را در صفحه اینستاگرامش دنبال می‌کنند؛ جایی که او موفق شده با ارائه مطالب و تصاویری جذاب از ایران، تصویرهای غلط ترسیم شده از این کشور زیبا در ذهن برخی مردم کشورهای دیگر را اصلاح کند و آنان را به سفر به ایران زیبا ترغیب و تشویق کند.
فعال گردشگری روس معتقد است: تجربه زندگی و اقامت در ژاپن را هم داشته اما جذابیت‌ها و نقاط مثبتی را که در ایران مشاهده کرده و روی خوش و مهمان نوازی که در ایرانی‌ها دیده، باعث شده ایران را برای یک زندگی جذاب و به عنوان یک مقصد بکر و مناسب برای انجام فعالیت های گردشگری برگزی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار