چاپ کد خبر: 43305
1 بهمن 1399

علت اطاله دادرسی پرونده سیل شیراز اعلام شد

سیل شیراز سال 1398 3

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: پرداخت نهایی دیه جان‌باختگان و آسیب‌دیدگان حادثه سیل شیراز ، مستلزم صدور رأی نهایی است.

به گزارش گروه حقوقی اول فارس، رئیس کل دادگستری استان فارس به خبرگزاری فارس گفت: پرداخت نهایی دیه جان‌باختگان و آسیب‌دیدگان حادثه، مستلزم صدور رأی نهایی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی افزود: این پرونده همچنان در جریان رسیدگی است و آنچه باعث اطاله صدور رأی نهایی پرونده سیل شیراز شده است، اعتراضات متعدد به نظرات کارشناسی و ضرورت دقت نظر قضات در رسیدگی همچنین حجم بالای پرونده مذکور است.

وی با بیان اینکه وجوه پرداخت شده از ناحیه شهرداری شیراز به صورت علی الحساب و فقط به منظور ترمیم بخشی از آسیب ها و خسارات وارده به شکات پرونده می باشد، افزود: پس از قطعیت دادنامه صادره، تعیین و پرداخت دیه متوفیان حادثه و آسیب‌دیدگان بر اساس نرخ دیه روز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

براساس این گزارش در ۵ فروردین ۱۳۹۸ بر اثر بارندگی‌های شدید در شهر شیراز، سیل ناگهانی جاری شد و تعداد ۲۳ نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند. بر اثر ادامه بارندگی‌ها، در روز ۶ فروردین برای بار دوم سیل شیراز را فرا گرفت.

  عضو کانال تلگرام اول فارس شوید

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار