چاپ کد خبر: 60146
17 تیر 1400

علت قطع آب در «گردخون» شیراز اعلام شد

قطع آب در شیراز new

 مدیر عامل شرکت آبفای شهرستان شیراز گفت: قطعی آب روستای گردخون ناشی از قطعی برق و خاموشی پمپ های چاه آب تامین کننده آب شرب این مناطق می باشد.

بهمن بهروزی  با اشاره به قطع آب در برخی از نقاط روستای «گردخون» شیراز که در انتهای شبکه آبرسانی شیراز واقع شده، اظهار کرد: با قطعی جریان برق و خاموشی پمپ‌های برقی برای آبرسانی از چاه‌های آب شهرستان شیراز شبکه تأمین آب روستای گردخون خالی از آب شده است.

وی با تاکید بر اینکه خالی شدن شبکه آب باعث مصرف بالای ساکنین گردخون شده، اظهار کرد: از بعد از ظهر دیروز تا به الان کارکنان آبفا شیراز در تلاشند تا هر چه سریع‌تر مشکل حل گردد.

بهروزی تصریح کرد: هم اکنون آبرسانی بوسیله یک دستگاه تانکر سیار انجام و در تلاشیم که به تعداد تانکرهای سیار بیفزاییم.

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز خاطرنشان کرد: با افزایش تانکرهای سیار تلاش می‌کنیم تا حل کامل مشکل افت فشار آب در گردخون نیاز آبی مردم را تأمین کنیم.

مدیر عامل آبفای شیراز خواستار صرفه جویی مردم مصرف آب شد و بیان کرد: وضعیت منابع آبی استان بغرنج است می‌طلبد که مردم با رعایت الگوی مصرف شرایط را برای خدمات رسانی هموار سازند.

او ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب شیراز تلاش می‌کند تا با به‌کارگیری کلیه امکانات خود آب شرب باکیفیت و پایداری را برای مشترکان تأمین می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

احسان چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۱۶

یه ۳ساعت آب بیاد خوب میشه ما بتونیم منبع آب رو پر کنیم

احمد چهارشنبه , ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

سلام خواهشمندم هر چه سریع مشکل آب گردخون را حل کنید که بدون آب نمیشه زندگی کرد ما اهلی گرد خون چکار باید بکنیم حداقل روزانه ۳ساعت آب بیاد منبع پر شود فعلان جواب میده نه اصلان آب نباشد

علی شنبه , ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

باسلام ایا اهالی روستای گردخون انسان نیستند اب فاضلاب به خوردمون میدید که اون هم متأسفانه دیگه درحصرتش موندیم واقعاشرمانه است که یک سازمان نتونه یک اب شرب سالم به شهرونداش برسونه من تصفیه خانه این منطقه محروم راازنزدیک مشاهده کردم حالم بهم خورد..هاوانواع .. درکانلهای اطراف این پمپازیاتصفیه خانه

آخرین اخبار