چاپ کد خبر: 6372
31 فروردین 1398
در جلسه کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیرعامل فارس بررسی شد:

علت گل آلود شدن آب آشامیدنی سپیدان در فارس

تصویر مرتبط

به گزارش  اول فارس ،کارگروه بهداشت،  سلامت و بیولوژیک پدافند غیرعامل فارس با محوریت بررسی وضعیت آب شرب شهر اردکان از توابع استان فارس تشکیل جلسه داد .  

قاسم پاک نژاد گفت : درپی  گزارش فرماندار سپیدان مبنی براینکه با توجه به بارندگی شدید آب شهر اردکان که از چشمه تامین می‌شود دچار گل و لای و کدورت شده است. و شهروندان تا زمان رفع کدورت از آب آشامیدنی بسته بندی استفاده کنند. بلافاصله جلسه کارگروه بهداشت،  سلامت و بیولوژیک پدافند غیرعامل فارس در شیرازبه ریاست سید احمد احمدی زاده سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برگزار گردی.

پاک نژاد گفت : در این جلسه که با حضور مدیران حوزه آب و سلامت استان برگزار شد برنامه ها ، پیشنهادات و راهکارهایی پیرامون موارد فوق مطرح گردید . که منتج به بررسی میدانی از منبع آب شهر ارکان شد .

ایشان افزود : در این بازدید میدانی که محمد هوشمندی معاون اداره کل پدافند غیرعامل استان حضور داشت، از جاهای مختلف تأسیات آبرسانی و عوامل محیطی احتمالی آلوده کننده آب شرب بازدید صورت گرفت .

ایشان افزود :با توجه به اهمیت موضوع و ارتباط مستقیم آن با سلامت جان انسانها ، برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت ،ارائه گردید و این اداره کل تا رفع کامل عومامل احتمالی وموثر در آب شرب این شهر ، موضوع را دنبال خواهد کرد  .

پاک نژاد در پایان گفت : نتیجه بررسی و آزمایشات نشان از سلامت آب شرب در این شهر را داشته وشهروندا بدون هیچگونه نگرانی از این آب اسفاده نمایند .  

  شدت بارندگی‌های اخیر سبب گل آلود شدن آب شهر اردکان شده است

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار