چاپ کد خبر: 49017
7 فروردین 1400

عکس جالب دو تن از اراذل و اوباش کازرون

عربده کش کازرون

اخبار کازرون|حوادث استان فارس: به گزارش اول فارس ، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش سابقه دار که با مزاحمت ها و اقدامات شرارت آمیز خود آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی اعلام شکایت شهروندان مبنی بر ایجاد رعب و وحشت توسط دو اراذل و اوباش در شهرستان کازرون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه این متهمان را شناسایی و آن ها را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه این افراد جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، سرقت ، استفاده از سلاح سرد و شرکت در نزاع های دسته جمعی را در سابقه خود داشتند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پایان گفت: پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، با تمام توان خود با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد اینگونه افراد با اقدامات خود امنیت مردم را به خطر بیندازند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

این الان چیش جالب بود؟؟؟؟

آخرین اخبار