چاپ کد خبر: 74394
20 بهمن 1400

عکس های جور و ناجور نازنین بیاتی ، ترلان پروانه و همسر مهران غفوریان

در این گزارش تصاویری تازه از نازنین بیاتی ، تلان پروانه و همسر مهران غفوریان را مشاهده می کنید.

“نازنین بیاتی” هم تغییر چهره داد/ عکس

نازنین بیاتی تصویری را از خود به اشتراک گذاشت که چهره او با همیشه فرق می کند.
 نازنین بیاتی بازیگر معروفی که شباهتی زیادی به ترانه علیدوستی دارد در اینستاگرامش عکسی را از خود با چهره ای جدید منتشر کرد.

nazanin bayati vaghtesobh

شباهت به ترانه علیدوستی

بسیاری از مردم ابراز می کنندکه نازنین بیاتی با بازیگر توانمند کشورمان ترانه علیدوستی شباهت زیادی دارد که نازنین بیاتی از شبیه بودن به ترانه علیدوستی ابراز خوشحالی می کند و ایشان را یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران می داند.

شخصیت درونی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی ،عجولو در جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد.

علاقه نازنین بیاتی به خسرو شکیبایی

نازنین بیاتی علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده واز همان زمان آرزو بازی با ایشان را داشته است .نازنین بیاتی بازی با مرحوم شکیبایی را یکی از حسرت های زندگی اش می داند.

آرزوی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی آرزو دارد که هیچ آدمی حسرت به دل از دنیا نرود. او در برنامه خندوانه گفت :مادربزرگ من یک روز صبح به منزل ما زنگ زد و میخواست با من صحبت کند اما من به مادرم گفتم که من کار دارم و نمیتوانم و همان شب مادربزرگم از دنیا رفت و حسرت شنیدن صدایش برای همیشه به دل من ماند.


“ترلان پروانه” یک تیپ حسابی ناجور زد/ عکس

ترلان پروانه تصویری را از خود به اشتراک گذاشت که استایل او واقعا ناجور و منشوری است.
ترلان پروانه بازیگر بسیار جذاب ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری را از خود به صورت قدی منتشر کرد که استایل او بسیار ناجور است.

tarlan parvaneh vaghtesobh 1

ازدواج ترلان پروانه با سعید عزت اللهی

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

صحبت عجیب سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت:من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود.هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.

عزت اللهی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد:من دست روی هر کسی نمی گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم.افرادی که این کار می کنند اسم خودشان را می گذارند بچه زرنگ.


حضور همسر “آقای بازیگر” در تولد دخترش با لباس عروس/ عکس

همسر مهران غفوریان به مناسبت تولد ۳ سالگی دخترش با استایل لباس عروس عکسی از خود منتشر کرد.
همسر جذاب و زیبای مهران غفوریان هفته پیش عکسی را از خود با لباس عروس به مناسبت تولد دخترش به اشتراک گذاشت.

mehran ghaforian vaghtesobh 1

مهران غفوریان و لاغری!

مهران غفوریان بازیگر، مجری و کارگردان شناخته شده کشورمان در قالب یک برنامه با فریدون جیرانی گفت‌وگو کرد. او در این مکالمه از کاهش وزن شدید خود گفت و باعث تعجب فریدون جیرانی شد. غفوریان درباره دلیل لاغری خود گفت به دلیل تعویض مفصل لگن مجبور به کاهش شدید وزن شده است.

لاغر شدن مهران غفوریان آنقدر مورد علاقه همگان بود که کافی است این روزها جست و جوی کوتاهی در فضای مجازی داشته باشید و کلمه لاغری مهران غفوریان را سرچ کنید.

گویا پرسش‌هایی از این دست نیز از خود مهران غفوریان هم وجود داشته تا جایی که وقتی او در برنامه مجید صالحی حضور پیدا کرد، گفت: “من حدود ۵۳ کیلو وزن کردم ،خیلی ها از من می پرسند که آیا معده‌ات را کوچک کردی،آیا روده‌هایت درآوردی.”

منبع:وقت صبح

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

اسماعیل دوشنبه , ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

کمی به مغز گچی خود فشار بیارید و بیشتر تلاش کنید متوجه خواهید شد که افکار شماها ناجورتر از هر استایلی هست

آخرین اخبار