چاپ کد خبر: 35391
27 شهریور 1399

غلامحسین پیروانی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

 غلامحسین پیروانی 1

غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال فارس و کشور به دلیل آنچه مشکل تنفسی عنوان شد،در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های شیراز بستری شد.

به گزارش اول فارس ، غلامحسین پیروانی پس از عمل جراحی داخلی که انجام داده دچار مشکل تنفسی شده و پزشکان برای بهبودی بهتر او  از دستگاه های تنفسی استفاده کردند.

علی پیروانی فرزند غلامحسین پیروانی در گفت و گویی از دلواپسی مردم  که نگران حال پدرش شدند تشکر کرد و افزود : پزشکان امیدوار هستند فردا ( جمعه ) پدرم به شرایط عادی بر گردد و دستگاه های تنفسی را جدا کنند.

محمد هادی آیت اللهی رئیس سابق هیات فوتبال فارس پنجشنبه در این زمینه گفت: حال عمومی پیروانی خوب است و باید منتظر ماند ضمن اینکه مردم برای سلامت این فوتبالیست مردمی دعا کنند.

غلامحسین پیروانی معروف به شاغلام در سال ۱۳۳۴ در شیراز به دنیا آمد، فوتبال را از زمین خاکی محله فخرآباد شیراز  آغاز و سپس با تیم برق شیراز در جام تخت جمشید با پست دفاع سال ها بازی کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نصرا......ز شنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲:۱۸

ایشالا که مش غلام چهره محبوب و یکی از پیر غلامان اباعبدالله به همین ماه از خداوند بزرگ براش آ روزی سلامتی ودیگر مریضها از خداوند بزرگ خواستارم که به زودی به آ غو ش خانواده برگرده ایشالو………

سلامی پنجشنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷

دعا میکنیم هرچه زودتر سلامتی خودرا بدست آورد انشاالله

مهدی‌ پنجشنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳

ان شاء الله بزودی خوب شوند

آخرین اخبار