چاپ کد خبر: 12640
13 شهریور 1398

غلام رضا تاجگردون: چرا مردم ممسنی تاکنون از M R I محروم بودند؟

تاجگردون 7

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران وباشت در کافه خبر به ویدئوی منتشر شده از جابجایی دستگاه ام آر آی  در شهر نورآباد ممسنی واکنش نشان داده و گفته است فضا طوری تند شده که این نماینده فرصت نکرد از خودش دفاع کند.

به گزارش اول فارس ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دربخشی از گفتگوی خود با کافه خبر و در جواب خبرنگار با اشاره به هجمه رسانه ای علیه نماینده مردم ممسنی و رستم در خصوص جابجایی  ام آر ای گفت: هیچ کسی از مردم  ممسنی سوال نکرد آیا از آوردن ام آر ای در شهرشان خوشحال هستند یا نه؟  مطمئنم مردم  از اینکه اکنون ام آر آی دارند خیلی هم خوشحال هستند.  چرا مردم در  شهرستان ممسنی ورستم با نزدیک به  ۳۰۰هزار نفرجمعیت بعد از چهل سال از انقلاب هنوز از  ام ار آی محروم بودند؟ این حرکت پوپولیستی نیست اصلا .

تاجگردون همچنین گفت: یادم می آید زمانی که در همین خیابان وزرای تهران اولین بار M R I  آوردند یک شور و هیجانی بین مردم ایجاد شده بود. آیا میتوان شور و هیجان مردم آن زمان تهران  را پوپولیستی عنوان کرد؟

چرا به این مردم فقیر تا الان بی توجهی شده است؟ فشار رسانه ای به گونه ای بود که نماینده ممسنی حتی نتوانست از خودش دفاع کند ! سوال من این است چرا ۱۰ سال پیش برای ممسنی ام آر ای برده نشد؟ چرا این نماینده را اینجوری توی این وادی  انداختیم؟

نماینده گچساران وباشت گفت من نماینده شهرستان هستیم واقعا اگر از این حرکتها کنیم رای مان بیشتر میشود چون مردم مشتاق رفع مشکل شان هستند، الان شکاف طبقاتی خیلی زیاد است .

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

لطف اله قائدی پنجشنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸

درودبرهمه.
یک روز بعدا این اتفاق،بنده متنی درجواب یکی از آن طرف آبی ها،نوشتم واز این همه هجمه،دفاع کردم.چون درج نیم مواقعی اکثرا به فکر چسباندن نان خود درتنور فرصتند واز دایره ی انصاف به دورند.ولی افرادی هم هستند که مصالح کشور وشهرستان را بر منفعت شخصی، ارجحیت می دهندو منصفانه قضاوت می کنند.
البته تاریخ همه موارد را در دل خویش ثبت خواهد کرد و هیچ قضاوتی کتمان نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

سلام ودرود بیکران برابرمرد خطه جنوب که بدون ازهرگونه تنش وحاشیه ای برکرسی نمایندگی بطورمکررتکیه زد.آنجایی که فقرواستضعاف مالی حاکم باشد شوروشوق وهیجانی وجود ندارد.زمانیکه باهمت وتلاش نماینده صادق وپاک دامنی موجبات رفع محرومیت بوجودآید بخش عمده ای ازمردم بطورخودجوش واحساساتی به وجدمی آیندودردهای درونی خویش رابابرپایی جشن وشادی ویادرقالب کاروان به منصه ظهوردرمیاورند تابه کوردلان وکسانیکه علیرغم موقعیتهای خوب اقتصادی وداشتن امکانات به فکرمردم نبودندتفهیم نمایند که دکترمسعود گودرزی یارویاور بیچارگان وپاپتی هاست .اماعده ای … اقدام انسانی وعاطفی مردم ممسنی ورستم رادرفضای مجازی وارونه جلوه دادند وآنچنان باکلمات بازی کردند تاشمه ای ازخدمات این نماینده شریف راخنثی نمایند .زهی خیال باطل .دوستدارشماودکترگودرزی .عبدالعلی گودرزی

داود امیری چهارشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

سلام
جناب تاجگردون شما فردی عاقل و سیاستمدار محبوبی هستید در بین همه مردم ایران مخصوصا لرهای غیورو کاملا حرف شما منطقی و از همه مهمتر به اصل چسبیدید نه به فرعیات و حواشی این اتفاق؛ متأسفانه فضا را برخی به سمتی پرحاشیه بردند که این اقدام مهم آن هم در این برهه کنونی حساس ایران که در تحریم هستیم و یک ریال هم یک ریال هست ولی این اقدام مردمی پسند را عده ای کوچک خواستند بشمارند ولی اثر این حرکت؛ مقطعی و زودگذر بود و جیزی که الان مهم است این دستگاه چند میلیاردی در دل شهرستان ممسنی جاخوش کرده و هر بیماری که تا قبل از آمدن این دستگاه باید در سرما و گرمای ممسنی به شهرستانهای اطراف مراجعه میکردند الان در خود شهرستانی که ساکن هستند به راحتی خدمات ارائه میدهد و نماینده فعلی ممسنی جناب دکتر گودرزی و همچنین تیمی که کمک کردند در کنار جناب گودرزی mri اماده شود کمال تشکر و قدردانی را داریم. باسپاس داود امیری از منطقه دشمن زیاری(ممسنی). روستای هجرت

آخرین اخبار