چاپ کد خبر: 66500
14 شهریور 1400

فارس تجربه استاندار ضعیف را دارد و نباید تکرار شود

استانداری فارس

تسنیم: علیرضا پاک‌فطرت ، درباره انتخاب استاندار فارس و نظر نمایندگان در این باره اظهار داشت: نظر وزیر کشور این بود که نمایندگان استان ۵ نفر را پیشنهاد دهند تا وزارت کشور از میان گزینه‌های پیشنهادی یک نفر را انتخاب کند. 

وی با بیان اینکه نظرات نمایندگان استان فارس تاکنون پراکنده بوده و نهایتا به ۱۰ نفر برای پیشنهاد رسیدند، گفت: بناست که مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس تصمیم نهایی را بگیرند و ۵ نفر را به وزیر کشور معرفی کنند. 

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه انتخاب فردی از خارج از استان را به هیچ وجه قبول نداریم، افزود: استان فارس باید استاندار بومی داشته باشد چراکه این استان به لحاظ گستردگی ۳۶ شهرستان دارد و اگر بنا باشد استاندار غیربومی انتخاب شود فقط ۳ سال طول می‌کشد تا استان و نقاط ضعف و قوت آن را بشناسد. 

پاک‌فطرت با بیان اینکه فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ‌های زیادی در استان فارس وجود دارد که گزینه استانداری باید با همه این امور آشنا باشد، بیان کرد:  باید کسی انتخاب شود که در امور اقتصادی، فرهنگی و مدیریتی صاحب‌نظر باشد، دست پاک و مطلع به امور در مرکز باشد. 

وی با تاکید بر اینکه گزینه انتخابی برای استانداری فارس باید در حوزه‌های مختلف صاحب اندیشه باشد، تصریح کرد: فردی باشد که مورد توجه و قبول سرمایه‌گذاران باشد تا بتواند زمینه اشتغال  را در استان فراهم کند. 

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه امیدواریم که نمایندگان به نتیجه برسند تا وزیر مجبور نشود از دیگر گزینه‌ها استفاده کند، خاطرنشان کرد: استان فارس در گذشته تجربه استاندار ضعیف را داشته است و نباید دوباره این تجربه تکرار شود. 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

آلان … نمایندگان تاریخ استان را دارد بعید نیست همزمان…تری استاندار را هم داشته باشد

ناشناس دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۱۴

استاندار فارس باید شخصی انقلابی پاکدست مدیر ومدبر و مقتدر و البته بومی باشد.به نظر این حقیر این رویه انتخاب استاندار،از شان این مقام ارشد استان می کاهد و استاندار را بازیچه و وامدار نمایندگان مینماید و وظیفه نمایندگان از قانون گزاری و نظارت به اجرائی و حمایت تبدیل میکند .ای کاش خود وکلای ملت از تبدیل شدن به وکیل دولت بپرهیزند تا…

احسانی یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

بهترین گزینه برای استانداری فارس مهندس…. هست بسیار موفق در سمت فعلی و شخصی عملگراست

حسینی یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳

بهترین گزینه برای فارس دکتر و اینکه دکتر شهردار فعلی

آخرین اخبار