چاپ کد خبر: 90778
5 مرداد 1401

فال ابجد روزانه امروز پنج شنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۱/ سخت کوش باش

در این مطلب فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد خودتان را بخوانید و در پیان نظتان را برای ما بنویسید.

فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین فروردین

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 10

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

تا میتوانی تلاش کن و از چیزی نترس . حواست به همسر و خانواده ات باشد.به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.


فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین اردیبهشت

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 1

حروف ابجد فال شما : د د د

نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می رسی.  تنها راه خروج از مشکلات همت و کار بیشتر تو است.در روزی به رویت گشوده میشود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.


فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین خرداد

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 7

حروف ابجد فال شما : آ آ د

از تنبلی گریزان باش. سعی کن بدون ترس هم اکنون قدم محکمی در زندگی ات برداری .روزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله .


فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین تیر

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 6

حروف ابجد فال شما : د ب ب

نیت خوب و نیکویی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی فقط کافی است اکنون شروع کنی . به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که اسرارت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.


فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین مرداد

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 11

حروف ابجد فال شما : ج آ ب

اگرقصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگر نه سخت پشیمان میشوی. زندگی فراز و نشیب زیادی دارد .بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.در بدترین شرایط حرکت کن و هیچگاه  تسلیم نشو


فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین شهریور

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 9

حروف ابجد فال شما : د د ب

از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. مراقب باش تا گناه نکنی و برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن. دنیا سرزمین بزرگ و گسترده خداوند است و جای برای همه بندگان  تلاشگر در آن زیاد هست.


فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین مهر

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 12
حروف ابجد فال شما : ب آ ب

شک نکن نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار و رجور هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.


فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین آبان

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 3

حروف ابجد فال شما : د آ ج

طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا میکنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.


فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین آذر

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 4

حروف ابجد فال شما : ج ا ج

به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.


فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین دی

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 8
حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.


فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین بهمن

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 5
حروف ابجد فال شما : ب آ د

نگاهت را به آسمان بینداز و برای آنچه داری از خداوند شاکر باش.آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.


فـال ابجد امروز ۶ مرداد متولدین اسفند

فال حافظ روزانه اول فروردین1401 2

حروف ابجد فال شما : ج د آ

به نظر میرسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبرهای خوشی به تو میرسد و در پیش بعضی عزیز میشوی.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۱۹

وقتی تکراری متن میزنی یعنی ماچه حسابی روت باز کنیم؟

آخرین اخبار