چاپ کد خبر: 60603
21 تیر 1400

فجرسپاسی شاهین بوشهر را به آتش کشید+فیلم

 این بازی که شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد تیم میزبان با ارایه یک بازی برتر و زیبا با سه گل تیم شاهین بوشهر را در هم کوبید .  

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهری در حالی اغاز شد که هر دو تیم برای نزدیک شدن به لیگ برتر شانس زیادی داشتند از این رو این بازی از حساسیت زیادی بر خوردار بود.

بازی با تیم میهمان بهتر آغاز کرد و آنها سعی داشتند با ارسال های بلند و پرتاب اوت به گل برسند اما پس از گذشت پنج دقیقه این تیم میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و هم گل زدند و هم ۲ فرصت خوب گلزنی ایجاد کردند تا مزد برتری خود را در این نیمه بگیرند.

اولین زنگ خطر بازی را بازیکنان تیم سپاسی دقیقه ۱۲ روی دروازه تیم شاهین ایجاد کردند ، در این لحظه میلاد احمدی هافبک تیم فجر پاس خوبی را درون محوطه ۶ قدم به سعید زارع رساند اما این بازیکن قدر این موقعیت عالی را ندانست و توپ را به بالای دروازه تیم شاهین فرستاد .

برتری فجری ها همچنان با دادن پاس کوتاه و تک ضرب ادامه داشت و در دقیقه ۱۹ هم میلاد احمدی درون محوطه هجده قدم شاهین در عرض حرکت کرد و پس از جای گذاشتن مدافع مستقیم خود به توپ ضربه زد که با واکنش وحید عزیزی دروازه بان تیم شاهین به بیرون رفت .

گل فجر

 سرانجام فجریها مزد برتری بازی خود را در دقیقه ۳۷ گرفتند، در این لحظه دانیال کردستانی هافبک گلزن و شوت زن فجر با شلیکی سنگین تور دورازه تیم شاهین را به لرزه در آورد و شادی را به اردوی تیم برد.

دقیقه ۴۱ باز هم فجریها می توانستند به گل دوم برسند، ضربه زیبای حمید نعمتی توسط وحید عزیزی دروازه بان تیم شاهین دفع شد تا سنگربان تیم شاهین منجی دروازه اش شود .

سر انجام نیمه نخست با برتری تیم میزبان پایان یافت تا شاگردان علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر با خیالی راحت به رختکن بروند. 

در نیمه دوم تیم شاهین برای جبران گل خروده دست به تغییراتی در تیمشان زدند تا گل خورده را جبران اما بازیکنان تیم میزبان اجازه ندادند این امر محقق شود و خیلی زود هم به گل دوم رسیدند .

گل دوم 

دقیقه ۴۹ بازی میلاد احمدی که بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود بر روی اشتباه مدافع تیم شاهین با دروازبان این تیم تک به تک شد و توپ را از روی سر دروازه بان با یک ضربه چیپ زیبا درون دروازه جای داد تا کار را برای تیم میهمان سخت کند.

در ادامه بازی نیمه دوم فجریها که به خواسته خود رسیده بودند به یک بازی منطقی دست زدند و انها می دانستند که تیم شاهین بی واهمه حمله خواهد کرد و ضد حمله در دستور کار تیم میزبان قرار گرفتن و چندین بار خطر ناک ظاهر شدند .

پس از اینکه یک حمله خطرناک توسط مدافعان تیم فجر دفع شد ، دقیقه ۶۲ دانیال کردستانی زننده گل اول بازی با دروازه بان تیم شاهین تک به تک شد اما ضربه عجولانه این بازیکن به بیرون رفت تا گل دوم این بازیکن و سوم فجریها به ثمر نرسد .

دروازه بان شاهین اخراج شد

بازی منطقی تیم میزبان در  نیمه دوم ادامه داشت و چند بار هم خطرناک ظاهر شدند تا اینکه دقیقه ۸۵ بازی رضا آقابابایی با دروازه بان تیم شاهین بر روی یک پاس بلند تک به تک شد که با خطا مانع از گل زنی مهاجم تیم فجر شد و با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج و تیمش را ۱۰ نفره کرد .

گل سوم 

در دقایق باقی مانده بازی نیز تیم فجر فشار زیادی را روی دروازه تیم شاهین آورد و در حالی که سه دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم پشت سر گذاشته بود هادی حمیدی نژاد گل سوم را به ثمر رساند و سر انجام این بازی زیبا با نتیجه سه بر صفر به سود تیم فجر پایان یافت تا آنها با تفاضل گل زده  ۱۷ در صدر جدول قرار گیرند و جشن صعود را در در بازی آخر در تهران بر پا کنند. تیم هوادار و بادران تهران هم با تفاضل گل کمتر در رده دوم و سوم ایستادند تا آنها امیدوار به بازی آخر باشند .

168944272

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار