چاپ کد خبر: 53423
20 اردیبهشت 1400

فرار همسر بیل گیتس به یک جزیره در اسپانیا

جزیره

به گزارش اول فارس، ملیندا گیتس پس از اعلام تصمیم پایان دادن به زندگی مشترک ۲۷ ساله با همسرش بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، یک جزیره خصوصی را به مبلغ ۱۳۲ هزار دلار در شب اجاره کرده است. او گفته برای اینکه از دسترس رسانه‌ها دور باشد، اقدام به اجاره این جزیره کرد.

ملیندا گیتس

به دنبال انتشار خبر تصمیم جدایی این زوج، خبرنگاران و رسانه‌های مختلف برای دستیابی به جزئیات بیشتری آنان را دنبال کنند اما ملیندا گیتس ترجیح داد از کنجکاوی خبرنگاران و رسانه‌ها دور شود. او در سفر به جزیره سه فرزندش را به همراه خود برده است.
گفتنی است زوج میلیونر روز دوشنبه هفته گذشته طی بیانیه مشترکی از تصمیم خود برای پایان دادن به ۲۷ سال زندگی مشترک خبر دادند.
برخی منابع رسانه‎‌ای گفتند که بیل و ملیندا قصد داشتند تا موضوع جدایی خود را در ماه مارس اعلام کنند، به همین دلیل ملیندا جزیره کالیوینی در گرانادای اسپانیا را اجاره کرد.

جزیره زیبا
به گفته این منابع، ملیندا و سه فرزندش بدون حضور بیل گیتس در این جزیره «کالیویگنی» می‌مانند. این جزیره با ۸۰ هکتار مساحت ۲۵ خانه ویلایی در روستایی زیبا واقع شده که پنج دقیقه قایق‌رانی با شهر گرانادا فاصله دارد.
طبق گزارش «تی ام زد»، وکلای این زوج گفتند علت تأخیر اعلام خبر جدایی بیل و میلندا از یکدیگر به دلیل طولانی بودن پروسه رسیدن به توافق برای طلاق بوده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار