چاپ کد خبر: 64612
27 مرداد 1400

فرحناز عاقل معلم فداکار تهرانی بر اثر کرونا درگذشت+تصاویر

به گزارش اول فارس، فرحناز عاقل معلم فداکار کلاس دوم دبستان هاشمی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران که در شرایط شیوع کرونا برای دانش‌آموز دختر تبعه افغانستان که دسترسی به گوشی هوشمند نداشت کلاس درس را در پارک برگزار می کرد؛ بر اثر کرونا درگذشت.

 فرحناز عاقل 1

این معلم نمونه و فداکار با قریب به ۳۰ سال سابقه تدریس که عشق و ایثار را در کلاس تک نفره با دانش آموز تبعه افغانستانی به تصویر کشید و از سوی مسئولین آموزش و پرورش نیز مورد تقدیر واقع شده بود؛ متاسفانه بر اثر کرونا درگذشت.

فرحناز عاقل 2

شادروان فرحناز عاقل پیش تر گفته بود: با توجه به اینکه این دانش‌آموز دو سه سالی است میهمان کشور ما شده، فکر کردم با توجه به عدم دسترسی مناسب به آموزش ممکن است این دختر در امتحانات تابستانی هم مردود شود و نخواستم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشم. سعی کردم با حضور مادر و دو برادر کوچک‌ترش در مدرسه برای او کلاس جبرانی برگزار کنم، اما شیطنت بچه‌ها و اینکه مادرشان نمی‌توانست آن‌ها را در خانه یا نزد کسی بگذارد، مانع شد و بعد از دو جلسه تصمیم گرفتیم در پارک کوچکی که در محله پیروزی قرار دارد و فضای مناسبی از نظر امکان فاصله‌گذاری هم به حساب می آید آموزش را ادامه دهیم.

فرحناز عاقل

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

تا ابد دانشجو شنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۲۵

روح تمام معلمان خفته در خاک شاد، و سلامتی نصیب تمام معلمین زمینی سرزمینم

دانش اموز سال 1390 جمعه , ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۱

خیلی متاثر شدم یکی از با اخلاق ترین معلم هایم بود تسلیت به خانواده محترم می گویم انشاالله روحشان قرین رحمت الهی شود

امید چهارشنبه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹

روحشان قرین رحمت الهی

آخرین اخبار