چاپ کد خبر: 73317
9 بهمن 1400

فرماندار جدید کاشان منصوب شد

محمدشریف زارعی به عنوان فرماندار جدید کاشان منصوب شد.
به گزارش اول فارس ،  معاون سیاسی استانداری اصفهان ضمن اشاره به انتخاب محمدشریف زارعی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کاشان اظهار داشت: مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان روز یک شنبه ۱۰ بهمن با حضور مقامات استانی برگزار می‌شود.

محمد شریف زارعی

محمدرضا جان نثاری ضمن تقدیر از زحمات علی اکبر مراضایی، به عنوان فرماندار پیشین شهرستان کاشان افزود: مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان بعد از ظهر یک شنبه ۱۰ بهمن از ساعت ۱۴:۳۰ در محل فرمانداری شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی استانداری اصفهان ضمن اشاره به برخی سوابق محمدشریف زارعی ابراز داشت: خدمت به مردم از اصلی‌ترین وظایف فرمانداران و مسئولان است و از این سو لازم است تا تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بگیرند.

محمدشریف زارعی متولد سال ۱۳۵۸ و اصالتا اهل مرودشت استان فارس است؛ زارعی، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در زمان ریاست سیدجواد ساداتی‌نژاد و مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان تا سال ۱۳۹۲ و در زمان ریاست عباس کتابی بود.

او استاد دانشگاه و دارای مدرک دکترای مکانیک است و مدتی نیز معاون دانشجویی دانشگاه علامه بروجردی شهرستان بروجرد را نیز بر عهده داشت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مجید دوشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

ایشون بچه خرامه محله سجل آباد میباشد

قشقایی یکشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

خوشحالیم از اینکه یک استان فارسی پیشرفت بکنه

امیر یکشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

اصالت ایشون خرامه ای هست

ناشناس یکشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۶

بسمه تعالی الله فرجه الشریف اهل حیات صفحه نمایش اینستاگرام وب شما هم کرده خفت؟ سفید شده باشد و متن من ربات نیستم را نمایش گذاشته باشد؟

آخرین اخبار