چاپ کد خبر: 10034
25 تیر 1398

فرماندار ویژه لارستان در جمع معلولان ومددجویان بهزیستی

DSC 0757

به گزارش ” اول فارس ” به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق علی اصغر علی پور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، علیرضا بال افکن رئیس اداره بهزیستی شهرستان و جمعی از کارشناسان فرمانداری و بهزیستی، در مرکز روزانه جامع توانبخشی معلولان پسر بالای ۱۴ سال آتیه و موسسه خیریه مهر گستر استوار حضور یافت و ضمن دیدار با مدیر و پرسنل این مجموعه ها از محل نگهداری دختران بی سرپرست و بد سرپرست و کارگاههای آموزشی این مراکز بازدید کرد.

فرماندار ابتدا از مرکز روزانه جامع توانبخشی حرفه ای معلولان پسر بالای ۱۴ سال آتیه بازدید کرد.

جلیل حسنی در این بازدید در سخنانی ضمن قدردانی از اقدامات انسان دوستانه و خیر خواهانه پرسنل این مرکز تاکید کرد: گرچه خدمت به معلولین ذهنی و جسمی آسان نیست؛ اما بدون شک برکات دنیوی و اجر اخروی بی شماری را در پی دارد.

وی با اشاره به مشکلات نگهداری و آموزش به معلولین اظهار کرد: پرستاری، نگهداری و آموزش به معلولین عزیز کار دل است و تا عشق، انگیزه، اعتقاد و عاطفه نباشد، کار تداوم نخواهد داشت.

رییس بهزیستی لارستان هم افزود: در این مرکز ۴۳ نفر از معلولین جسمی و ذهنی آموزشهای لازم را فرا می گیرند و دولت به ازای هر نفر از معلولین آموزش دیده در این مرکز، ماهیانه مبلغ ۵۴۰ هزار تومان پرداخت می کند.

معاون استاندار فارس سپس از واحدهای مختلف این مرکز از جمله کلاسهای آموزش گلسازی، گلیم بافی ، قلم زنی و سوزن دوزی، گبه و قالیبافی، مشبک و معرق، بدلیجات و زیور آلات و چرم دوزی بازدید کرد و با معلولین از نزدیک گفتگو نمود .

در ادامه فرماندار ویژه لارستان از موسسه خیریه مهر گستر استوار واقع در محله کهویه نیز دیدن کرد.حسنی در این موسسه هم در سخنانی کوتاه خاطرنشان کرد: این مرکز تبلور یکی از زیبایی ها و ارزش های انسانی در جهت نوع دوستی، انسان دوستی و خدامحوری است که تجسم اوج کمالات انسانی و درخشش اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه بانیان بزرگوار این موسسه حاج رضا علی استوار و خانم راسخی را در ذهن ایجاد می نماید.

وی ادامه داد: غیر از نقطه قوت، چیزی که حاکی از نقصان و ضعف در این موسسه باشد، مشاهده نشد که در همین راستا از آقای استوار و پرسنل این موسسه و همچنین مدیریت بهزیستی شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم.در این مرکز هم ۱۰ نفر از دختران بد سرپرست و بی سرپرست بین ۱۲ تا ۱۸ سال نگهداری می ‌شوند.

DSC 0747

DSC 0757

DSC 0779

DSC 0789

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار