چاپ کد خبر: 1376
6 آبان 1397

فرماندار کازرون: پروژه‌های کازرون معطل پیمانکاران مانده است

فرماندار کازرون گفت: پیمانکاران پروژه‌ها را به‌خاطر افزایش قیمت‌ رها کرده‌ و می‌گویند در توانمان نیست که کار کنیم.به گزارش اول فارس به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، داریوش دهقان شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران درعرصه ایجاد امید وپویایی ونشاط درجامعه زحمت زیادی می‌کشند اظهارداشت: آنها با وجود همه مشکلات ازجیب هزینه و پویایی، امید و نشاط را درجامعه ایجاد می‌کنند، چرا که از وظایف خبرنگاران ایجاد امید است.

وی گفت: نقدها گاهی اوقات سبب شفاف‌سازی هستند و با پاسخ مدیر به سوال خبرنگاران نا امیدی ایجادشده از بین رفته  وباعث ایجاد امیدونشاط می‌شود.

13970308000530 Test PhotoH

فرماندار کازرون ادامه داد: درشهرستان خودمان ندیده‌ام کسی بخواهد ایجاد ناامیدی کند و یا مغرضانه قلم بزند و اگرنقدی باشد در راستای شفاف‌سازی است که ما هم پذیراهستیم.

فرماندار کازرون با اشاره به طولانی شدن پروژه‌های عمرانی در شهرستان کازرون گفت: بعضی اوقات بین یک کلنگ‌زنی تا یک افتتاح پروژه فاصله می‌افتد که به خاطر فشارهای مردمی، سیاسی و نوسانات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه هرجا کاری را خواستیم شروع کنیم  سعی کرده ایم پیمانکار پای کار باشد بعد کلنگ بزنیم اظهارداشت: درحوزه آموزش و پرورش ۴۰ پروژه را تعریف کردیم که چنانچه نوسانات قیمت‌ها نبود بیشتر آن‌ها شروع شده بودند.

فرماندار کازرون با بیان اینکه ما در حوزه آب پروژه‎ای داریم که پول دارد اما پیمانکار ورود نمی‌کند، افزود: مجموعه دهستان انارستان را سه‌بار به مناقصه گذاشتیم و امیدواریم تا هفتم آبان به پیمانکار تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها را به مناقصه می‌گذاریم اما کسی شرکت نمی‌کند، تصریح کرد: بسیاری از پروژه‎ها پیمانکار داشته اما آن‌ها کار را به‌خاطر افزایش قیمت‌ رها کرده‌ و رفته‌اند و می‌گویند در توانمان نیست که کار کنیم.

 دهقان با یادآوری اینکه زمانی کازرون جزء ۱۱ شهر اثرگذار کشور بوده است، افزود: راه رسیدن شهرستان کازرون به آن نقطه آرمانی نیازمند وحدت، همدلی و توکل به خدا است.

فرماندار شهرستان کازرون تاکید کرد: باید اختلاف‌ها را برداریم و از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و به شهرستان خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه تونل محرم و دیکانک برای مردم شهر ما اثرگذار است اما نه آن اثرگذاری که همه فکر می‌کنند، اظهارداشت: این‌ها کازرون را به نقطه آرمانی نمی‌رساند.

دهقان ایجاد نیاز کردن را نسخه نجات و رسیدن به نقطه آرمانی کازرون دانست و تاکید کرد: به اندازه‌ای که از نماینده، فرماندار و افراد اثرگذار مانند وزیر و معاون وزیر که از آن‌ها خواسته تونل داریم، اگر خواسته بودیم برای کازرون ایجاد نیاز کنند بسیاری از مشکلاتمان حل می‌شد.

وی تصریح کرد: اگر دلمان به حال شهرستان می‌سوزد دورهم جمع شویم و ببینیم چه‌کار باید بکنیم و مطمئنا وحدت، همدلی و توکل به‌خدا نسخه کازرون است و هیچ راه دیگری نداریم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار