چاپ کد خبر: 63390
16 مرداد 1400

فرمانده سپاه در اتاق جنگ اسراییل + جزییات

تهدیدایرانبهجنگازسویوزیردفاعرژیمصهیونیستی تصویرسردارحاجیزادهدرجلسهوزارتدفاعاسراییل

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است . در تصویری که از اتاق جلسه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی منتشر شده است تصویر سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر مانیتور این جلسه به وضوح دیده می شود که نشان از نقش مهم این سردار سپاه در معادلات منطقه ای و نظامی ایران و سرنوشت اسراییل دارد.

از سویی این موضوع زنگ خطری برای نیروهای داخلی است تا بیش از پیش بر دشمنان ایران اشراف اطلاعاتی داشته و توطئه های احتمالی علیه عناصر مهمی همچون سردار حاجی زاده را خنثی کنند.

در همین رابطه، نشریه میدل ایست آی هم در شماره اخیر خود به نقل از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی، به نقش مهارت‌ها و توانمندی‌های سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه در پیشرفت نیروی هوایی ایران اعتراف کردند. به نوشته این نشریه، سردار حاجی‌زاده، به عنوان شخصیتی پیشگام در سلسله مراتب نظامی ایران ظاهر شده و مهارت‌ها و تفکر خلاقانه او نیروی هوایی ایران رو به حرکت به سمت مجهز شدن به پهپادهای بومی ترغیب کرده است.

 بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: ایران تهدید چند جانبه ای را برای اسرائیل تشکیل داده است. رویکرد رئیس جمهور جدید ایران بسیار افراطی است و ما آماده مقابله با ایران در جبهه های مختلف هستیم. وی همچنین در ادامه گفت:جهان باید با ایران به صورت نظامی برخورد کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تهدیدهای مقامات رژیم غاصب صهیونیستی در توییتی نوشت: هر گونه اقدام احمقانه علیه ایران با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد.

سعید خطیب زاده در پاسخ به تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرده است: رژیم اسراییل در مورد تازه‌ای از نقض فاحش قوانین بین‌المللی، حالا بی‌شرمانه ایران را به اقدام نظامی تهدید می‌کند.

وی افزوده است: این رفتار شرارت‌بار از حمایت کور غرب نشأت می‌گیرد. ما به روشنی اعلام می‌کنیم: هرگونه اقدام احمقانه علیه ایران، با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد.

هشدار ایران به اسرائیل درباره هرگونه ماجراجویی: در دفاع از خود و تأمین منافع ملی تردیدی به خود راه نخواهیم داد

معاون نمایندگی و سفیر ایران در سازمان ملل گفت: اسرائیل همچنان گستاخانه تهدید می کند که علیه کشورهای منطقه از زور استفاده خواهد کرد. اخیرا دوباره وزیر دفاع آن رژیم تهدید کرد که از زور علیه ایران استفاده خواهد کرد. ایران در مورد هرگونه ماجراجویی و اشتباه محاسباتی هشدار می دهد. در عین حال ما در دفاع از خود و تأمین منافع ملی خویش تردید به خود راه نخواهیم داد.

 اسرائیل علیه ایران اعلام جنگ کرد/ طبق منشور سازمان ملل، ایران حق حمله پیشگیرانه را دارد

رضانصری،کارشناسمسائلبینالملل

رضا نصری، کارشناس مسائل بین الملل، با اشاره به اظهارات بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران، نوشت: این تهدید استفاده از زور نقض بند دو منشور سازمان ملل است. شورای امنیت سازمان ملل حالا باید وارد عمل شود، با دانستن اینکه اعلام {جنگ} رسمی از سوی اسرائیل – اشاره به یک حمله مسلحانه قریب الوقوع – به ایران این حق را می دهد که برای پیشگیری از خودش دفاع کند.

واکنش سازمان ملل به مقدمه‌چینی اسرائیل برای حمله به ایران : از همکاری با رئیس جمهور جدید ایران استقبال می‌کنیم

استفان دوژاریک، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد در واکنش به لفاظی‌های وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران گفت بر اهمیت پرهیز از هرگونه اقدامی که به تنش آفرینی بیشتر منجر شود، تاکید می‌کنم. سازمان ملل از همکاری با رئیس جمهور جدید ایران در خصوص زمینه‌های مختلف مورد علاقه طرفین استقبال می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

داوود شنبه , ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵

مرگ بر اسرائیل

آخرین اخبار