چاپ کد خبر: 101537
19 دی 1401

فروش ارز دیجیتال شگرد یک جوان کلاش در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون گفت: هکری که در شبکه‌های اجتماعی به بهانه فروش ارز دیجیتال از کاربران اینترنتی کلاهبرداری و حساب ارزهای دیجیتالی آنها را خالی می‌کرد،دستگیر شد.

فروش ارز دیجیتال

به گزارش اول فارس، سرهنگ اسماعیل زراعتیان در این باره گفت: در پی هک حساب ارز دیجیتال از چند شهروند کازرونی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا، هکر حساب ارز دیجیتال که جوانی ۲۴ ساله بود شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از طریق ارز دیجیتال اعتراف کرد، گفت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

زراعتیان گفت: شهروندان هرگز بر روی لینک‌های ارسالی از شبکه‌های اجتماعی و با شماره‌های شخصی کلیک نکرده و رمز عبور ارز دیجیتال خود در اختیار افراد غیر قرار ندهند و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی آن را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش فوریت های پلیسی) و یا شماره تلفن ۰۷۱۴۲۲۲۲۵۴۴ اطلاع رسانی کنند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار