چاپ کد خبر: 58161
31 خرداد 1400

فروش اقساطی خودروهای چری با پیش پرداخت ۳۰ درصد توسط مدیران خودرو

چری شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به شمار مى ‌آید. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید خودرو در کشور چین است. چری تیگو، چری آریزو برخی از خودروهای این شرکت است که در ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ و به‌ فروش می رسند.

در حالی که بسیاری از شرکت های خودرویی و واردکنندگان رسمی در شرایط نا مساعد اقتصادی فروش محصولات خود را متوقف و یا با بهانه های مختلف اعلام تعلیق فعالیت و یا حتی خروج در ماه های آتی را داشته اند، شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد تعادل و عرضه بدون وقفه محصولات خود در بازار، اقدام به تنظیم شرایط فروش چری و ام وی ام کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم.

chery tiggo 5x tiggo 4 1

مدیران خودرو در فروش ویژه خرداد و تیر ماه ۱۴۰۰، طرح فروش ویژه نقد و اقساطی سه محصولات چری در مدل های ۹۹ را آغاز کرده و متقاضیان می‌توانند با واریز پیش پرداخت حداقل ۳۰ درصد، نسبت به ثبت نام یکی از محصولات چری اقدام کرده و مابقی آن را به صورت اقساطی و در قالب اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه پرداخت کنند.

در این شرایط فروش با موعد تحویل ۳۰ روزه، محصولاتی همچون چری آریزو۵ T با قیمت ۶۲۶ میلیون و ۷۱۳ هزار تومانی، چری تیگو ۵ با قیمت ۷۵۲ میلیون و ۳۵۳ هزار تومانی و خودروی چری آریزو ۶ با قیمت ۸۷۳ میلیون و ۷۱۳ هزار تومانی دیده می‌شود که امکان ثبت سفارش با حداقل پیش پرداخت ۳۰ درصدی فراهم شده است.

چری

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

علی سه شنبه , ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

چرا نمیگید واسش با سود ۲۳ درصد هست؟

آخرین اخبار