چاپ کد خبر: 42840
25 دی 1399

فروش بلیط هواپیما قبل از صدور مجوز پرواز ممنوع شد

فروش آنلاین بلیط هوپیما

به گزارش اول فارس به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، حسن خوشخو مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص نظارت بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی درحوزه حقوق مسافر اظهارداشت: شرکت‌های هواپیمایی باید با اولویت قرار دادن رضایت مسافر در مواقع بروز تاخیر، نسبت به اطلاع رسانی صریح، به موقع و شفاف به مسافران اقدام کنند.

وی با تاکید بر خودداری شرکت‌های هواپیمایی از ایجاد هر گونه تعهد و فروش بلیت قبل از اطمینان از صدور مجوز پرواز توسط سازمان هواپیمایی کشوری، اظهارداشت: همچنین شرکت‌های هواپیمایی موظف شدند ضمن برخورد قاطع با سایت‌ها و دفاتر متخلفی که فاقد مجوز سازمان هواپیمایی کشوری بوده و اقدام به فروش بالاتر از نرخ مصوب بلیت‌ها می‌کنند، عوامل فروش متخلف را جهت پیگیری و برخورد قضایی به سازمان معرفی کنند.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی در خصوص نظارت بر پرواز‌های چارتری افزود: صدور مجوز پرواز‌های چارتری منوط به ارائه قرارداد‌های چارتری مربوطه به سازمان هواپیمایی کشوری است.

لازم به ذکر است هموطنان گرامی می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس CAO.IR مطرح و پیگیری کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار