چاپ کد خبر: 102534
3 بهمن 1401

فروش فوری کوییک پلاس اتومات و شاهین جی محصول سایپا ویژه بهمن ماه

خودروسازی سایپا دو خودرو کوییک پلاس اتومات و شاهین جی را از سه‌شنبه ۴ بهمن ماه برای دو گروه متقاضی عرضه می‌کند.
فروش فوری دو خودرو سایپا ویژه بهمن ماه

به گزارش اول فارس ، در این طرح جدید، خودرو شاهین جی با قیمت ۳۴۴ میلیون و ۷۴۷ هزارتومان و خودرو کوییک آر اتوماتیک با قیمت ۲۹۷ میلیون و ۵۱۸ هزارتومان برای دو گروه متقاضی عادی و طرح حمایت از خانواده عرضه می‌شود.

متقاضیان عادی در صورت دارا بودن حساب وکالتی و موجودی کافی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه می‌توانند از روز سه‌شنبه ۴ بهمن ماه برای خرید خودرو تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز می‌توانند از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۴ بهمن ماه به مدت سه روز در این طرح پیش ثبت‌نام کنند. لازم به ذکر است متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به تعریف حساب وکالتی ندارند.

کوییک آر اتوماتیک و شاهین جی با مدل ۱۴۰۲ در این طرح ارائه می‌شود و زمان تحویل این دو خودرو طی ۹۰ روز کاری اعلام شده است. گفتنی است خودرو شاهین با رنگ سفید و خودرو کوییک آر پلاس اتوماتیک با رنگ‌های نقره‌ای مشکی، کرم مشکی، سفیدمشکی، سفیدقرمز و مشکی‌قرمز ارائه می‌شوند.

فروش فوری کوییک پلاس اتومات و شاهین جی محصول سایپا ویژه بهمن ماه

شرایط ثبت‌نام در طرح سایپا

حداقل سن متقاضی ۱۸ سال و دارای کارت ملی باید باشد که هر کدملی امکان خرید یک دستگاه خودرو دارد. افرادی که پلاک انتظامی فعال دارند یا طی ۴۸ ماه گذشته ثبت‌نام و صدور فاکتور نزد شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا داشته باشند، مجاز به ثبت‌نام نیستند.

گفتنی است در حال حاضر خودرو کوییک آر اتوماتیک در بازار حدود ۴۲۰ میلیون تومان و خودرو شاهین دستی حدود ۵۰۹ میلیون تومان قیمت دارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار