چاپ کد خبر: 82414
10 اردیبهشت 1401

فروش فوق‌العاده ۵ محصول ایران خودرو به مناسبت عید فطر +شرایط

فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر از فردا، یکشنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

به گزارش اول فارس، ایران خودرو به مناسبت عید فطر پژو پارس سال سفارشی ای ال ایکس با موتور ایکس یو وای پی، پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو وای پی، پژو پارس تی یو ۵، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای را برای متقاضیان از فردا یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح به مدت ۴ روز عرضه خواهد کرد.

در این طرح جدید فروش ایران خودرو نیمی از ظرفیت خودروها به مادران دارای دو فرزند یا بیشتر اختصاص داده می‌شود و از طریق قرعه‌کشی خودروها به متقاضیان عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشره از ایران خودرو، پژو پارس سال سفارشی ای ال ایکس با موتور ایکس یو وای پی در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک و خاکستری متالیک عرضه خواهد شد که قیمت مصوب آن ۲۰۸ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

همچنین پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو وای پی نیز با رنگ‌های مذکور اما به قیمت ۱۸۵ میلیون و ۲ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

متقاضیان خرید پژو پارس تی یو ۵ که یکی از رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، آبی رویال متالیک، نقره ای متالیک و خاکستری متالیک آن را انتخاب می‌کنند، باید مبلغ ۱۷۶ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان بپردازند.

پژو ۲۰۷ آی اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز ام سی با موتور تی یو ۵ پی نیز در این قرعه‌کشی با رنگ‌های سفید و مشکی ارائه شده؛ خریداران این محصول باید بودجه‌ای معادل ۳۱۸ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان برای خرید این محصول در نظر بگیرند.

پژو ۲۰۷ آی دستی سقف شیشه‌ای نیز با مبلغ ۲۳۶ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان از دیگر محصولات حاضر در این طرح خواهد بود.

گفتنی است شرایط و ضوابط این طرح نیز مانند قرعه‌کشی‌های پیشین این شرکت خودروساز اعمال می‌شود.

Capture 3

همچنین شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران
خودرو را به قیمت مصوب فراهم نموده است.
در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت میپذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمانهای ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.
همچنین به اطلاع میرساند قرعه کشی این بخشنامه بصورت همزمان با بخشنامه مشابه  فروش فوقالعاده مرحله سی وهفتم انجام میشود و ااطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

Capture 4

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد یکشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

ایران‌خودرو اگه راست میگه ب اونایی ک ماشین ندارن زنگ بزنه بجای قرعه کشی خودشون ازداخل فیش هارو میفروشن

علی یکشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

ایران‌خودرو اگه راست میگه ب اونایی ک ماشین ندارن زنگ بزنه بجای قرعه کشی خودشون ازداخل فیش هارو میفروشن مارو مسخره کردن

مریم میردادی پور یکشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۰

من بچه م اول آبان به دنیا اومده تعلق می‌گیرد

آخرین اخبار