چاپ کد خبر: 81393
29 فروردین 1401

فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو با قیمت قطعی، سند آزاد و تحویل فوری+شرایط

شرکت ایران خودرو در مرحله ۳۶ فروش محصولات خود ۴ خودروی پرطرفدار پژو پارس سال سفارشی با موتور xu7p، پژو پارس tu5، رانا پلاس و راناپلاس سقف شیشه ای را با قیمت قطعی و تحویل سه ماهه به مشتریان خود عرضه خواهد کرد.

این طرح فروش از روز سه شنبه مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ لغایت پنجشنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ فعال خواهد بود.

خودروهای ارائه شده در این طرح از طریق قرعه کشی به متقاضیان عرضه خواهد شد و نیمی از ظرفیت فروش این طرح به مادران دارای دوفرزند و بیشتر اختصاص می یابد.

قابل ذکر است که کلیه شرایط و ضوابط عمومی قرعه کشی محصولات ایران خودرودر این طرح برقرار است. متقاضیان میتوانند جهت ثبت نام و پیش خرید خودروی مورد نظر خود به صفحه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مراجعه نمایند.

111 13

نکته: با توجه به دستورالعملهای صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری سخا، در صورتیکه مشتری در سامانه مذکور فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت گذشته باشد، مشتری محترم میبایست با مراجعه به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir/ نسبت به بروزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از تائید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید. لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، خودرو پلاک نمی
گردد. همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.

وات 1 2

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار