چاپ کد خبر: 91572
15 مرداد 1401

فروش فیدلیتی تیپ ۱، پرایم تیپ ۲ و فیدلیتی تیپ ۲محصول بهمن موتور بدون قرعه کشی + قیمت

متقاضیان خودروهای بهمن موتور می‌توانند مدل‌های فیدلیتی تیپ ۱، پرایم تیپ ۲ و فیدلیتی تیپ ۲ را بدون قرعه کشی از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنند.

بهمن موتور
به گزارش اول فارس، بهمن موتور بالاخره بعد از چالش‌های زیاد مجوز عرضه سه محصول سواری خود را در بورس کالا دریافت کرد. نرخ پایه فیدلیتی تیپ ۱، پنج نفره، ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که نسبت به قیمت عرضه این خودرو در آخرین فروش سامانه صمت کاهش ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی داشته است. قیمت فیدلیتی تیپ ۲، هفت نفره، برای عرضه در بورس کالا ۷۷۲ میلیون تومان خواهد بود.

نظر کارشناسی درباره عرضه خودروهای داخلی در بورس کالا
برخی کارشناسان معتقدند با عرضه خودرو در بورس کالا، وضعیت این بازار بهبود پیدا خواهد کرد. آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور، معتقد است با عرضه خودرو در بورس کالا، قیمت‌های کاذب موجود در بازار تعدیل شده و همچنین قیمت کارخانه‌ای اتومبیل‌ها اصلاح خواهد شد. این امر موجب می‌شود خودروسازان و قطعه سازان زیان کمتری را متحمل شوند.

به گفته محبی‌نژاد، هر چند که اعتقاد بر شیوه درست قیمت گذاری خودرو، آزادسازی قیمت‌ها و تبعیت از قوانین عرضه و تقاضا است، اما در شرایطی به سر می‌بریم که چنین کاری امکان پذیر نخواهد بود. این مقام مسئول بیان کرده عرضه خودرو در بورس کالا باید به صورتی باشد که اجرایی و عملیاتی شود و مشکلات بیشتری به همراه نداشته باشد. البته در این خصوص همه چیز به طراحان و اجراکنندگان بستگی دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار