چاپ کد خبر: 40218
23 آذر 1399

فوت ۲۲ نفر در فارس بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در روز گذشته

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از فوت ۲۲ نفر در فارس بر اثر ابتلا به کروناویروس در روز گذشته خبر داد.

به گزارش اول فارس ، دکتر «علی اکبری» با بیان اینکه متاسفانه ۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند افزود: با این موارد جدید، آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به دو هزار و ۸۳۲ نفر رسیده است.

او اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، ۵۲۵ هزار و ۴۶۶ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۱۵۶ هزار و ۱۹۰ مورد مثبت شناسایی شده است.

دکتر اکبری همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را ۱۴۹ هزار و ۵۳۴ نفر عنوان کرد و گفت: هم اکنون هزار و ۴۱ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۲۹۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

معاون درمان  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به روند نزولی موارد ابتلا به کووید۱۹ و کاهش مراجعه به بیمارستان ها، ابراز امیدواری کرد تا با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در برابر کروناویروس، بتوانیم با همراهی و همکاری مردم استان در مقابله با این ویروس منحوس، روزهای بهتری را رقم بزنیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار