چاپ کد خبر: 33467
9 مرداد 1399

فیلم|فرار باورنکردنی راننده موتورسیکلت از تصادف وحشتناک!

اول فارس| حوادث : یک فیلم  که به تازگی منتشر شده است، خوش شانسی یک موتورسوار و جان سالم به در بردن او از یک تصادف شدید در یکی اتوبان‌های ایالت «کرالا» هند را نشان می‌دهد. این موتورسوار که در حاشیه اتوبان توقف کرده بود از تصادف شدید یک دستگاه بکهولودر با یک خودروی جیپ جان سالم به در برد. خودروی جیپ که از سمت راست به چپ اتوبان در حرکت بود با بکهولودر که کنترل‌اش از دست راننده آن خارج شده بود برخورد کرد و سپس به سمت این موتورسوار منحرف شد.

فرار معجزه‌آسای راننده موتورسیکلت از تصادف وحشتناک!

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ساختمان نزدیک به محل تصادف تهیه شده، چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو، موتورسوار مذکور در حالی که در کنار اتوبان روی موتورسیکلت خود نشسته دیده می‌شود. لحظاتی بعد بکهولودر که سرعت زیادی دارد به سمت راست اتوبان منحرف شده و وارد مسیر مقابل می‌شود. در همین لحظه خودروی جیپی که در آن محل در حال عبور بوده با بکهولودر برخورد کرده و به سمت موتورسیکلت منحرف می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد بر اثر برخورد جیپ، موتورسیکلت و موتورسوار چند متر جلوتر پرتاب می‌شوند. در این ویدئو موتورسوار که پس از حادثه با حیرت به جیپ و بکهولودر نگاه می‌کند دیده می‌شود.

در این حادثه که روز شنبه رخ داد به راننده موتورسیکلت و همچنین جیپ آسیبی وارد نشد. این در حالی است که بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند، راننده بکهولودر که دچار جراحت شده بود پس از این حادثه به یک بیمارستان منتقل شد

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار