چاپ کد خبر: 70016
15 مهر 1400

فیلمنامه معرکه مریم کاویانی از خاطرات دیپلمات معروف(+ عکس)

مریم کاویانی به اخبار اخیر درباره جدایی از رامین مهمانپرست واکنش نشان داد.

مریم کاویانی و رامین میهمانپرست 3 1

خبر ازدواج مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون با رامین مهمانپرست، دیپلمات معروف ایرانی و سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان  در سال ۱۳۹۷ به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. این خبر جزو ازدواج های خبرساز آن سال به حساب می آمد.
مریم کاویانی و رامین میهمانپرست 1

اما به تازگی شایعاتی در مورد طلاق مریم کاویانی و همسرش در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده است.  شایعاتی که پس از پست اینستاگرامی این خانم بازیگر شکل گرفت. چندی پیش مریم کاویانی در صفحه مجازی خود، استوری و پستی را به نمایش گذاشت که از ابتلایش به کرونا و سپری کردن روزهایش به تنهایی خبر می‌داد.

ضمن اینکه گفته می شود آن ها عکس های دونفره شان را از صفحه شخصی خود حذف و همدیگر را آنفالو کرده اند.

واکنش مریم کاویانی به خبر جدایی از آقای دیپلمات

مریم کاویانی، با انتشار یک استوری به اخبار اخیر درباره جدایی از رامین مهمانپرست واکنش نشان داد.

او در این باره نوشت: «من بابت جدایی از آقای رامین مهمانپرست در هیچ سایت و خبرگزاری مصاحبه نکردم و نخواهم کرد.»

مریم کاویانی

نظر رامین مهمانپرست درباره دنیای هنر و سیاست

رامین مهمانپرست در یک مصاحبه قدیمی در پاسخ به سوال مجری درباره ازدواج یک سلبریتی با یک دیپلمات گفته بود: خیلی سخت هست؛ دنیاهایمان متفاوت است. دنیای سیاست چارچوب ها و محدودیت های خودش را دارد و دنیای هنر طبیعت خودش را دارد و شاید آزادی بیشتری داشته باشد؛ نزدیک شدن این دو دنیا کار سختی است اما می تواند جذاب هم باشد.

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، متولد ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز است و اصالتاً مازندرانی می باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد.

بیوگرافی رامین مهمانپرست

رامین مهمانپرست متولد تیر ماه ۱۳۳۹ در تهران است. سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان و سفیر آکردیته در لیتوانی و سفیر پیشین ایران در قزاقستان و تایلند نیز بوده‌است. وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است. وی در سال ۱۳۵۵ زمانی که ۱۶ ساله بود، وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.

وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان، مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه را در کارنامه دارد.

وی در تاریخ ۲۳ اردیبهشت با ورود به ساختمان وزارت کشور به‌طور رسمی اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ۱۴۰۰ کرد.

  مریم کاویانی و رامین میهمانپرست 2

مریم کاویانی 2 1

مریم کاویانی 1 1

کاویانی مریم

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار