چاپ کد خبر: 72817
6 بهمن 1400

فیلم لحظه تصادف و کشته شدن تصویر بردار باشگاه خبرنگاران جوان در جاده صدرا-شیراز

سانحه رانندگی در جاده صدرا شیراز جان حجت‌اله موسوی تصویر بردار باشگاه خبرنگاران جوان فارس را گرفت.

به گزارش اول فارس، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: در پی تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز و اعلام وقوع تصادف دو دستگاه خودرو با هم، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه ۸ به همراه گروه امداد و نجات را به محل حادثه در جاده صدرا، اعزام کرد.

لینک کمکی

او گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال حرکت در مسیر بود که به علت نامعلومی به لاین مخالف وارد و به شدت با یک دستگاه خودروی ساینا برخورد کرد و در پی آن راننده خودروی ساینا که مردی ۲۹ ساله بود، درون خودرو گرفتار شد.

قانع گفت: آتش نشانان و نجاتگران بلافاصله با قطع برق خودروها، از نشت بنزین خودرو جلوگیری بعمل آورده و راننده را از داخل اتاقک مچاله شده خودروی سواری خارج کردند.

او گفت: مصدوم پس از تحویل به عوامل اورژانس حاضر در محل، مورد معاینه قرار گرفت که متاسفانه مرگ وی تائید شد.

شایان ذکر است راننده خودروی پراید نیز بر اثر این حادثه به شدت مصدوم و سریعا به مراکز درمانی منتقل شد.

 حمیدرضا رنجبر مسئول اورژانس شیراز نیز گفت: در ساعت ۱۶:۵۶ گزارش یک فقره تصادف در جاده صدرا به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ داده شد و بلافاصله نزدیک‌ترین تیم امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

او گفت: در این حادثه یک تن مصدوم شد که به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد و متاسفانه بدلیل شدت حادثه یک تن هم جان خود را در این حادثه از دست داد.

رنجبر همچنین گفت: حال مصدوم منتقل شده به بیمارستان مطلوب گزارش شده است.

15536093 544

15536092 990

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار