چاپ کد خبر: 58503
3 تیر 1400

فیلم لحظه واژگونی مرگبار اتوبوس زاهدان-آباده در دهشیر+جزئیات کامل

فیلمی از دوربین مداربسته یک پمپ بنزین منتشر شده است که لحظه واژگونی اتوبوس زاهدان – آباده را نشان می‌دهد.صبح امروز در جاده دهشیر یزد، اتوبوس زاهدان – آباده، به دلیل بریدن ترمز و برخورد با تریلی، واژگون شد.این حادثه وحشتناک، چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت.

حادثه واژگونی اتوبوس زاهدان ـ آباده منجر به فوت ۵ نفر و مصدوم شدن ۳۴ نفر دیگر شد.

به گزارش  اول فارس ، صبح امروز اتوبوس زاهدان – آباده در محور تفت – دهشیر دچار واژگونی شد و در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۳۴ نفر هم مصدوم شدند.

احمد دهقان رئیس اورژانس استان یزد در ارتباط با این حادثه با اشاره به اینکه نیروهای امدادی بلافاصله پس از اطلاع از وقوع آن به محل اعزام شدند اظهار داشت: این حادثه به دلیل بریدن ترمز اتوبوس و برخورد با کامیون در باند مقابل به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۳۴ نفر مصدوم و ۵ نفر فوت شدند گفت: از لحظه وقوع حادثه تا انتقال آخرین مصدوم به بیمارستان سه ساعت زمان عملیات امدادی انجام شد.

رئیس اورژانس استان یزد تصریح کرد: در این حادثه یک نفر از مصدومان در محل به صورت سرپایی درمان و ۳۳ نفر مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

دهقان خاطرنشان کرد: در این حادثه ۱۲ مصدوم اتوبوس به وسیله آمبولانس اورژانس، ۲ مصدوم به وسیله بالگرد اورژانس، ۷ مصدوم به وسیله بالگرد هلال احمر، ۹ مصدوم به وسیله آمبولانس‌های اورژانس و ۳ مصدوم توسط آمبولانس‌های هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

14207275 479

مسافران اتوبوس حادثه دیده در محور زاهدان – آباده سرباز معلم بودند

یک منبع آگاه گفت: مسافران اتوبوسی که صبح امروز در محور زاهدان – آباده دچار حادثه شدند، همگی سرباز معلم بودند.
مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور  اظهار کرد: متأسفانه امروز صبح یک دستگاه اتوبوس در محور زاهدان – آباده در دهشیر یزد واژگون شد که در این حادثه پنج نفر کشته و ۳۳ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: تمامی مسافران این اتوبوس سرباز بودند که در حال اعزام به محل خدمت بودند.

این منبع آگاه گفت که این مشمولین اعزامی‌های امسال بودند که از مهرماه بنا بود به عنوان معلم در محل‌های تعیین شده ادامه خدمت سربازی خود را بگذرانند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار