فیلم | ماجرای جنجالی نگه داری توله شیر توسط علی زندوکیلی

علی زندوکیلی خواننده برجسته کشوری که طرفداران زیادی هم دارد، چهارشنبه ۲۹ مرداد ویدئویی از بغل کردن و ابراز علاقه به یک توله شیر در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد که این پست اعتراض کاربران فضای مجازی را به همراه داشت. اما علت این اعتراض‌ها فقط جدا کردن  توله شیر از مادرش نبود بلکه زندوکیلی با گفتن این جمله که می‌خواهد او را بزرگ کند، اعتراض برخی از هنرمندان و دوستداران حیات وحش را نیز برانگیخت.

فیلم|ماجرای جنجالی علی زندوکیلی با توله شیر!+عکس

شاید اگر علی زند وکیلی حتی یک درصد هم فکر می‌کرد انتشار ویدیویی کوتاه همراه یک بچه شیر این همه حواشی برایش می سازد حتی از ۱۰۰ کیلومتری آن«دهکده طبیعت» هم رد نمی‌شد.

علی زند وکیلی خواننده خوش صدایی است که نان بازویش را می خورد و از صدایی واقعی برخوردار است و مانند برخی خوانندگان امروزی نیازی به دستگاه های مختلف ندارد تا بتواند صدایش را به خورد مخاطب بدهد.

او طی سالهای شهرت هیچ گاه اسیر حاشیه نشده؛ نه در مسایل سیاسی وارد شده و اظهار نظر کرده و نه مانند سلبریتی های  همه فن حریف درباره «ابر و باد و مه و خورشید فلک» اظهار نظر کرده؛ او طی این سالها فقط یک «خواننده» و یک «هنرمند» بوده است. 

علی زند وکیلی که خواننده با اخلاقی است هنرش را آموزش هم می دهد و در سنین جوانی یکی از خوب های آموزش موسیقی است.او اما چند روز پیش ویدیویی کوتاه در صفحه اش منتشر کرد که بچه شیری را در آغوش گرفته بود و نوازشش می کرد.

این خواننده در این ویدیو از سر علاقه گفت که می خواهد این بچه شیر را به خانه ببرد و بزرگش کند.پس از انتشار این ویدیو تاخت و تازها به او آغاز شد و به ناگاه علی زند وکیلی شد انسانی بر ضد حیوانات.

کار به جایی رسید که این خواننده ویدیوی ذکر شده را از صفحه اش حذف کرد و توضیحاتی در رابطه اش ارائه داد.او نوشت که اصلاً تمایلی به نگهداری این بچه شیر نداشته و هرآنچه گفته از روی علاقه بوده و نه چیز دیگری.

با توجه به صداقتی که از علی زند وکیلی سراغ داریم باید حرفش را باور کنیم و بعضی ها هم محبت کنند دست از سرش بردارند. 

واکنش علی زندوکیلی بعد از انتشار ویدئو توله شیر

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار