چاپ کد خبر: 97190
12 آبان 1401

قابلیت جدید واتس‌ اپ در دسترس همه قرار گرفت+جزئیات

ویژگی جدید واتس‌اپ با نام «انجمن‌ها» (Communities) اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود، اما شرکت متا اکنون آن را به‌طور رسمی در دسترس تمام کاربران قرار داده است.

واتساپ

به گزارش اول فارس به نقل از اندروید پلیس، انجمن‌ها در اصل به منظور کمک به سازمان‌ها، باشگاه‌ها، مدارس و سایر گروه‌های خصوصی طراحی شده است تا آنها ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشند.

همچنین ویژگی‌های جدیدی از جمله کنترل‌های ادمین، پشتیبانی از گروه‌های فرعی، تماس‌های صوتی و تصویری ۳۲ نفره، اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگ‌تر، واکنش‌ به چت‌ها با ایموجی و همچنین نظرسنجی‌ را دارد.

برخی از ویژگی‌هایی که برای انجمن‌ها توسعه پیدا کرده‌اند، مانند ارائه واکنش‌های ایموجی، اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگ (تا ۲ گیگابایت) و امکان حذف پیام‌ها توسط ادمین، پیش از این در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار گرفته‌ بودند.

جزئیات قابلیت انجمن (Communities) در واتساپ
ادمین‌های انجمن، قادر هستند به تمام گروه‌های مرتبط خود، پیامی مشترک ارسال کنند. این بدان معنی است که ادمین‌ها می‌توانند مدیریت گروه‌های خود را تنها از طریق یک گفتگوی واحد، بر عهده بگیرند. همچنین این قابلیت، از رمزگذاری دو طرفه در تمام گفتگوها، پشتیبانی می‌کند.

گفتنیست که در قابلیت انجمن در واتساپ، کاربر نمی‌تواند به غیر از آن‌هایی که در آن عضو است، از طریق جست و جو، وارد انجمن‌های جدیدی شود. همچنین به منظور جلوگیری از منتشر شدن اخبار نادرست و اطلاعات جلعی توسط ادمین‌ها، محدودیت‌هایی برای ارسال پیام‌ها در نظر گرفته شده است. درواقع به واسطه این محدودیت، فوروارد همزمان پیام در گروه‌های انجمن، از پنج گروه به یک گروه کاهش داده شده است.

از دیگر اقدامات مفید این پلتفرم، منع فعالیت ادمین و اعضای انجمن، در صورت مشاهده توهین، نفرت‌پراکنی و هر گونه رفتار غیر قانونی است. می‌توان گفت که این قانون تا حد بسیار زیادی در ارتباط مناسب و دور از بی احترامی اعضای گروه‌ها با یکدیگر، موثر است.

فال حافظ امروز ۱۳ آبان با تفسیر دقیق و زیبا

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار