چاپ کد خبر: 26021
24 فروردین 1399

قاتل ” فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس و برادرش ” بازداشت شد

فرمانده انتظامی فارس گفت: قاتلی که به علت اختلاف بر سر چراگاه دام، ۲ برادر را به قتل رسانده بود خود را به پلیس معرفی کرد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس

 به گزارش اول فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: هفته گذشته در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستا‌های شهرستان ممسنی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس به همراه برادرش به قتل رسیده و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان می‌شوند که موضوع شناسایی و دستگیری عوامل درگیری در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر از عوامل درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه درگیری متواری شده بود، تصریح کرد: پلیس با برنامه‌ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب در سطح استان فارس عرصه را بر متهم اصلی درگیری تنگ کرد و بدین‌ترتیب قاتل، چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت صبح امروز خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه قاتل پس از بازجویی اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند در نظم و امنیت استان فارس اخلال ایجاد کنند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.

به گزارش اول فارس ، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس شخصا با استقرار در شهرستان ممسنی در کنار سایر مسئولین محلی نقش موثری در حفظ امنیت منطقه ، پیگیری  و هدایت عملیات در این پرونده که منجر به بازداشت قاتل گردید داشتند که زحمان ایشان و مجموعه همکاران قابل تقدیر میباشد.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ابو مهران یکشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

خداقوت وخسته نباشید خدمت فرماندهی پرسنل زحمتکش ناجا استان فارس

خدا وند یاورتان

آخرین اخبار