چاپ کد خبر: 63525
17 مرداد 1400

جزئیات دستگیری قاچاقچی عمده مواد مخدر در فرودگاه شیراز

5656

به گزارش اول فارس ، سرهنگ محسن عقیلی افزود: در راستای پایش مجرمانی که در حوزه صنعت هوایی دارای سوابق کیفری هستند، همکارانم در فرودگاه شیراز موفق به دستگیری قاچاقچی سابقه دار در خرید و فروش عمده مواد مخدر شدند که قصد داشت این مواد خانمانسوز را از طریق فرودگاه شیراز به پایتخت منتقل کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم در شهر شیراز با هماهنگی مقام قضائی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان، تیم تشکیل شده به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی به عمل آمده از این مخفیگاه مقدار ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، بسته بندی شده و آماده ارسال کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه متهم دستگیر و تحویل مقام قضائی شده است، خاطرنشان کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل همکار با متهم در دستور کار این پلیس قرار دارد.

سرهنگ عقیلی خاطرنشان کرد: پلیس همیشه هوشیار فرودگاه با استقرار در تمامی مبادی ورودی و خروجی صنعت هوانوردی، با جهاد شبانه روزی و استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز کمک بازرسی به صورت قاطعانه با قاچاق مواد مخدر، ارز و کالا در راستای تامین امنیت مسافران و کمک به اقتصاد کشور مبارزه خواهد کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار