چاپ کد خبر: 87861
5 تیر 1401

قتل فجیع مشتری میوه فروشی در جاده ملارد

مرد مغازه‌دار که به خاطر پرسیدن قیمت از سوی یک مشتری با او درگیر و باعث مرگش شده بود، بازداشت شد.
به گزارش اول فارس ، روز ۲۳ خرداد امسال خبر درگیری بین متصدی یک سوپرمیوه و مشتری‌اش در جاده ملارد به پلیس اعلام شد. وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رفتند، مشخص شد مرد مغازه‌دار به دلیل اینکه مشتری ۶۱ ساله‌اش مدام قیمت میوه‌های مغازه را پرسیده بود، عصبانی شده و پس از درگیری او را هل داده است. بلافاصله مرد مجروح که از ناحیه سر بشدت آسیب دیده بود، به بیمارستان منتقل شد و متهم نیز به کلانتری رفت. مرد ۴۲ ساله در بازجویی‌ها گفت: من در مغازه بودم که این مرد وارد شد. او مدام قیمت میوه‌ها را می‌‌پرسید اما وقتی مبلغ را می‌‌گفتم، خرید نمی‌کرد و به سراغ میوه دیگری می‌‌رفت و دوباره قیمتش را می‌‌پرسید. چند دقیقه‌ای به همین شکل گذشت؛ فکر کردم قصد مزاحمت دارد چون فقط قیمت‌ها را می‌‌پرسید و من که سرگرم کار بودم، دیگر عصبانی شدم و گفتم اگر نمی‌خواهی خرید کنی، برو بعد او را هل دادم که ناگهان سرش به زمین خورد و مجروح شد.
در حالی که متهم با قرار وثیقه آزاد شده بود چند روز بعد یعنی در تاریخ ۲۸ خرداد مرد مشتری در بیمارستان به علت ضربه مغزی جان باخت. با مرگ وی، بازپرس ویژه قتل در بیمارستان حضور یافت و در نخستین گام دستور  بازداشت مرد مغازه‌دار را صادر کرد.
عامل جنایت در اظهاراتش گفت: وقتی مشتری وارد مغازه شد، با پرسیدن مکرر قیمت میوه‌هایی که جلوی در مغازه بود، باعث شد در یک لحظه عصبانی بشوم و با هم درگیر شویم. در بین درگیری او را هل دادم، اصلاً قصد زدنش را نداشتم اما او زمین خورد و سرش آسیب دید.
پس از اعتراف متهم به قتل، در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز با تأیید این خبر گفت: در این پرونده و بسیاری دیگر از پرونده‌های جنایی شاهد آن هستیم که طرفین به خاطر یک لحظه عصبانیت زندگی خود را نابود کرده و حتی آینده و سرنوشت خانواده‌شان را نیز به تباهی می‌‌کشند. در حالی که با کنترل خشم می‌‌توان از فجایع این چنینی جلوگیری کرد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

اشکان یکشنبه , ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

میوه فروش ها دوبله، میوه ها میفروشن بعد عصاب هم ندارنبیایید خونمون هم بمکید عصابتون درست بشه

احمد یکشنبه , ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۴۷

مقصر اصلی دولت است که این اوضاع رابرای ملت به وجوداورده

آخرین اخبار