چاپ کد خبر: 20117
24 دی 1398

لندکروز سواری سلحشورانه خانم مجری/قتل برادر زن در دعوای خانوادگی در فسا/ماجرای کلاهبردار۱۲ میلیاردی در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از قتل مردی ۴۳ ساله توسط همسر خواهرش خبر داد که قاتل ۲۹ ساله، کمتر از ۲۴ پس از قتل دستگیر شد.
درگیری خانوادگی به قتل منجر شد/دستبند قانون بر دستان قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت

 اول فارس|حوادث فسا :  سرهنگ فرج رستمی در بیان جزئیات این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از روستا‌های این شهرستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل، همسر خواهر مقتول بوده که به دلیل اختلاف خانوادگی وی را با اسلحه ساچمه زنی به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی فسا بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری پاسگاه انتظامی امامزاده اسماعیل (ع) ضمن به کارگیری توان علمی و اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم را کمتر از ۲۴ ساعات دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به کشف سلاح به کار رفته در قتل نیز اشاره و خاطر نشان کرد: نداشتن مهارت در کنترل خشم موجب وقوع قتل و صدمات جبران ناپذیری به طرفین درگیری می‌شود که می‌طلبد شهروندان با سعه صدر، مشورت و استفاده از تجربیات ریش سفیدان، از بروز موارد مشابه جلوگیری کنند.

کلاهبرداران ۱۲ میلیاردی در شیراز دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری ۲ نفر خبر داد که در سایت‌های تبلیغات محور اقدام به کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از شهروندان کرده بودند.

 اول فارس|حوادث استان فارس :سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: پس از مراجعه تعدادی از شهروندان و طرح شکایت خود با موضوع کلاهبرداری از طریق درج آگهی در یکی از سایت‌های آگهی محور، موضوع بلافاصله در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه همه شکات بیان داشتند که در یکی از سایت‌های تبلیغ محور با درج آگهی تحت عنوان ثبت‌نام سفرهای زیارتی برخورد و با فرد تبلیغ‌کننده تماس تلفنی برقرار کردندکه وی برای انجام مقدمات ثبت‌نام و نام‌نویسی از آنان درخواست واریز مبالغی وجه به حساب خود می‌کرده است و پس از دریافت وجه، دیگر جوابگو تماس تلفن نبوده است.

سرهنگ سلیمانی گفت: پس از تحقیق و بررسی، مأموران پلیس فتا در تحقیقات خود متوجه شدند که کلاهبرداران از شگردهای مختلفی برای درج آگهی خود مانند بلیط هواپیما، تورهای خارجی و … استفاده می‌کنند.

 این مقام انتظامی عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی، موفق شدند در این باره ۲ نفر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.

وی افزود: متهمین در اظهارات خود به کلاهبرداری از ۱۰۰ نفر به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال اعتراف و هدف خود را از درج آگهی، کسب درآمد بیان کردند.

رئیس پلیس فتا استان اضافه کرد: متهمین در تحقیقات تکمیلی به این نکته اشاره داشتند که برخی از شهروندان به واسطه قیمت پایین تورها و سفرهای زیارتی و به دلیل طمع‌ورزی و از روی اعتماد نابه‌جا در دام قرار می‌گرفتند و متأسفانه قربانیان بدون تحقیق اقدام به واریز وجه به عنوان پیش پرداخت می‌کردند.

سرهنگ سلیمانی خاطر نشان کرد: شهروندان هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند و تا زمان انجام خدمات از طرف فرد درج کننده آگهی، مبلغی وجه نقد را واریز نکنند.

این مسئول انتظامی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا شماره تماس ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۴ گزارش کنند.

لندکروزسواری هم سلحشورانه است، خانم ابوطالبی؟

اول فارس| وبگردی برترینها:  زینب ابوطالبی، مجری شبکه افق سیما احتمالا پرتکرارترین نام در میان ایرانی‌ها از شب گذشته تا امروز بوده. دلیل این اتفاق هم تکه فیلمی است که نشان می‌دهد او در شبکه افق به بیان نظراتش مشغول است و در جایی می‌گوید کسانی که با اعتقادات او همراه نیستند و به رفاه و زندگی آرام خود فکر می‌کنند بهتر است از ایران بروند.

لندکروزسواری هم سلحشورانه است، خانم ابوطالبی؟

شدت انتقادات مردم به او به حدی زیاد بوده که خانم زینب ابوطالبی در صفحه اینستاگرام خود کامنت‌ها را بسته تا بیش از این مورد اهانت قرار نگیرد.

یکی از مطالب جالبی که در مورد او نوشته شده، توییت بهروز شجاعی روزنامه‌نگار شناخته شده است که نوشته:« از خانم ابوطالبی که اینقدر دنبال زندگی سلحشورانه هستند و می‌فرمایند هر که در این حلقه نیست ایران را ترک کند، یک سوال دارم، قیمت لندکروز امروز چند است و داشتن خودروی لندکروز هم آیا جزو شرایط زندگی سلحشورانه است؟»

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار