چاپ کد خبر: 3948
7 بهمن 1397

قتل بیرحمانه راننده سمند در قیروکارزین/دستگیری قاتلین پس از کشف جسد در جهرم

در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان قیروکارزین و انتقال جسد مقتول به شهرستان جهرم، موضوع شناسایی و دستگیری قاتلان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به گزارش اول فارس، اخیرا فیلمی در فضای مجازی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در فرهنگ شهر شیراز منتشر شده است؛ که پیگیریهای خبرنگار شیرازه حاکی از آن است که مقتول (معلم بازنشسته) در یکی از شهرستان ها به عنوان سرویس مدرسه مشغول بکار بوده است که جسد وی در جهرم در خودروش کشف می شود.
روابط عمومی نیروی انتظامی استان فارس  کشف جنازه ای با سر بریده را تایید کرد و گفت: هنوز علت قتل مشخص نیست و پزشکی قانونی در حال بررسی جسد است.
امروز معاون اجتماعی پلیس فارس از دستگیری قاتلین جوان در کمتر از ۲۴ ساعت پس از کشف جسد در شهرستان”جهرم” خبر داد.
سرهنگ کاووس محمدی در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان قیروکارزین و انتقال جسد مقتول به شهرستان جهرم، موضوع شناسایی و دستگیری قاتلان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ محمدی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم با انجام تحقیقات فنی مطلع شدند که قاتلان خودرو مقتول را دربست کرده اند و در طول مسیر قصد سرقت آن را داشته اند که پس از درگیر شدن با راننده وی را به قتل رسانده و متواری شده اند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی پلیس فارس با بیان اینکه در یک عملیات ضربتی ماموران موفق شدند هر ۲ نفر قاتل که از اتباع بیگانه بودند و قصد خروج از استان و کشور را داشتند دستگیر کنند، عنوان داشت: متهمان تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس با قاتلان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برابر قانون  و به شدت با آنان برخورد می کند. “منبع:شیرازه”
——————————————————————————————
اخبار استان فارس/تازه ترین اخبار استان فارس/ استان فارس/اخبار/خبر فارس/اخبار شهرستانهای فارس/جدیدترین خبرهای استان فارس/ خبر/اخبار

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار