چاپ کد خبر: 34843
15 شهریور 1399

قتل مادر بزرگ شیرازی توسط دختر جوان

مرگ

دختر ۲۳ ساله ای در شیراز مادربزرگ خود را کشت. او در بازجویی ‌های پلیسی به جرمش اعتراف کرد.
به گزارش «خبرجنوب»، روز یکشنبه با اعلام گزارشی از بیمارستان شهید بهشتی شیراز مبنی بر مرگ مشکوک زنی پس از انتقال به بیمارستان ماموران پلیس به محل اعزام شده و جسد پیرزنی را مشاهده کردند و تحقیقات پلیس برای کشف راز جنایت شروع شد. مقتول به دلیل اصابت جسم سخت به قتل رسیده بود و در تحقیقات مشخص شد که نوه مقتوله که دختری ۲۳ ساله است در این جنایت نقش دارد.

قاتل پس از چند ساعت به دستور بازپرس دستگیر شد و در بازجویی ها گفت: سال ها قبل از این ماجرا پدرم فوت کرد و من و مادرم در خانه مادربزرگم زندگی می کردیم. پس از فوت پدرم شرایط زندگی ما خیلی سخت شده بود.
دختر جوان ادامه داد: روز حادثه با مادربزرگم سر انحصار وراثت درگیر شدم و او را هل دادم که همین ضربه باعث مرگش شد.
اظهارات دختر جوان در حالی بیان می‌شد که بررسی ها حکایت از این داشت که آنها بر سر ارثیه باهم اختلاف شدید داشته اند. در چنین شرایطی متهم با دستور بازپرس جنایی شیراز، برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران قرار گرفت.
وی در ادامه تحقیقات گفت: روز حادثه مادربزرگم وقتی وارد شد روی مبل نشست و برایش توضیح دادم که برای حل مشکلات مان باید فکری کنیم. ناگهان شروع به سروصدا کرد. درچنین شرایطی با او درگیر شدم . مادربزرگم به سمتم آمد و زمانی که دید موضوع جدی است به سمت در رفت تا همسایه‌ها را خبرکند. دستش را گرفتم و به سینه او ضربه زدم. با اظهارات دختر جوان وی با قرار بازداشت موقت در اختیار ماموران قرار گرفت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار