چاپ کد خبر: 48336
30 اسفند 1399

قتل ۸ نفر در بوشهر توسط قاتل بازگشته از قطر+عکس قاتل

در پی قتل‌هایی که در روزهای اخیر در محله گوده کنگان حمام خون به راه افتاد. رخ داده، روز گذشته یک قتل دیگر در کنگان صورت گرفته و تعداد مقتولانی که به دست یک قاتل کشته شده‌اند به هشت نفر رسید.
 به گزارش اول فارس به نقل از صداوسیما، دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: تعداد کشته شدگان جنایت در کنگان به ۸ نفر رسیده است و تلاش برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

علی حسن‌پور با اشاره به چهارمین حادثه قتل در شهرستان کنگان افزود: تاکنون هشت نفر در این شهرستان به قتل رسیده‌اند که منتسب به یک قاتل هستند.

وی افزود: در یک درگیری یک خانواده ۵ نفره شامل ۴ زن و یک مرد به قتل رسیدند و در درگیری دیگر یک مرد جوان در نقطه‌ای دیگر به قتل رسید.ظهر امروز نیز یک کاسب در شهر کنگان کشته شد.

دادستان بوشهر ادامه داد: قتل دیگری نیز در هفته گذشته در کنگان رخ داده است که همه این‌ قتل‌ها منتسب به این قاتل است.

حسن پور از شناسایی عامل این قتل‌ها خبر داد و گفت: تصویر قاتل شهروندان کنگانی در فضای مجازی منتشر شده است.او عنوان کرد: قاتل و مقتولان غیر بومی و مهاجر هستند و در شهرستان کنگان سکونت داشته‌اند.

ثاتل کنگانی

عکس چهره باز عامل جنایت ۷ زن و مرد بوشهری با دستور دادستان کنگان منتشر شد.

رکنا نیز روز گذشته در اینخصوص نوشت: بنا به اعلام سرهنگ رهام رضایی فرمانده انتظامی کنگان، متهم سابقه ارتکاب قتل در سال ۷۳ را داشته که با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود و پس از آن به جرم حمل مواد مخدر نیز ۲۰ سال سابقه زندان داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان ضمن تشریح جزئیات قتل پنج عضو یک خانواده در شهرستان کنگان، گفت: متهم سابقه ارتکاب قتل در سال ۷۳ را داشته و با رضایت اولیای‌دم از زندان آزاد شده بود .

سرهنگ رهام رضایی درباره جزئیات قتل اعضای یک خانواده در شهرستان کنگان، اظهار کرد: قاتل پسر عموی این خانواده است که ساعت حدود ۲۱ شب گذشته با ورود به یک منزل، با اسلحه جنگی کلاشینکف ، مادر بزرگ، سه خواهر و یک جوان خواستگار یکی از دخترهای خانواده را به قتل رسانده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان تصریح کرد: متهم سابقه ارتکاب قتل داشته و با رضایت اولیای‌دم از زندان آزاد شده بود و پس از آن به جرم حمل مواد مخدر نیز ۲۰ سال در کشور قطر زندان بوده است.

وی با بیان اینکه قاتل بعد از وقوع قتل متواری شده است، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت ویژه در حال تلاش برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم است.

به گفته این مقام انتظامی، طبق شواهد و مدارک و بررسی‌های به عمل آمده انگیزه قتل، اختلافات خانوادگی بوده است.

در این جنایت مشخص شد که یک مرد به نام (ع.ب) به طرز هولناکی ۲ دختر عمو خود را به نام زهرا و حدیده، مادر بزرگ ۷۵ ساله به همراه دختر عموی دیگرش و یک خواستگار ۲۱ ساله و دو مرد دیگر – ۵۰ ساله و ۵۱ ساله – را با سلاح کلاشنیکف به قتل رساند و متواری شد.

ماجرای قتل عام خانوادگی در کنگان بوشهر چه بود؟
قاتل ساعت ۲۱ شب گذشته با ورود به منزل خانواده مقتولان در یکی از محلات شهر کنگان با اسلحه کلاش مادر بزرگ، ۳ دختر و یک جوان خواستگار یکی از دختران خانواده را به قتل می‌رساند.

یک گزارش دیگر حاکی است:قاتل پس از بازگشت از قطر به ایران و نامزد کردن با دختر خانواده به قتل رسیده و به مشکل خوردن با خانواده نامزدش نقشه شومی در مغز شیطانی خود کشید. ساعت ۲۱ پریشب قاتل با سلاح کلاشینکف وارد خانه نامزدش شد و حمام خون راه انداخت او، مادر بزرگ، ۳ دختر به نام زهرا، حدیده … و  مرد خواستگار یکی از دخترهای خانواده را کشت و متواری شد.

در این بین یک مرد از اهالی محل گوده برای دستگیری قاتل وارد عمل می‌شود که او هم مانند آن ۴ زن و مرد به قتل می‌رسد ۲ شب گذشته قبل از این قتل عام خانوادگی  مرد دیگری که گفته می‌شود قاتلش (ع.ب) به قتل رسید.

داماد خانواده در گفتگو با ر رکنا، اظهار کرد : قتل ناموسی بوده است (ع.ب) پس از آزاد شدن از زندان قطر به بوشهر باز می‌گردد و دست به قتل عام خانوادگی می‌زند.

وی ادامه داد : او سال ۱۳۷۳ دخترعموی خود را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود که با گذشت اولیای دم از طناب دار نجات یافت و به جرم قاچاق مواد مخدر به ۲۰ سال زندان در قطر محکوم شد او پس از گذراندن مدت زمان حبس خود از قطر اخراج و به ایران بازگردانده شد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰

وای وای وای عجب آدم روانی بوده

ناشناس دوشنبه , ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

خد رحمتش کنه

زهرا یکشنبه , ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۱۶

دخترعموهای بیچاره

آخرین اخبار