چاپ کد خبر: 73973
17 بهمن 1400

قدردانی سردار بوعلی از دستگیری سریع قاتل مامور انتظامی شیراز

resized 524222 991

 فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه یاد و خاطره و حماسه آفرینی شهدای نیروی انتظامی هرگز فراموش نخواهد شد، گفت: به اشرار هشدار می دهیم اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در سطح استان فارس موجود است و گواه آن نیز دستگیری سریع ضارب شهید علی اکبر رنجبر مامور انتظامی پاسگاه بیدزرد شیراز است.

سردار بوعلی 2

به گزارش اول فارس، سردار یداله بوعلی در دیدار فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است، گفت: سپاه فارس در کنار نیروی انتظامی قاطعانه با اشرار و کسانی که قصد برهم‌زدن امنیت جامعه را داشته باشند برخورد خواهد کرد.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه شهادت مظلومانه شهید علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز را به نیروی انتظامی، خانواده بزرگوار شهید و مردم غیور فارس تبریک و تسلیت عرض می نماییم، گفت: شهید رنجبر که مظلومانه جانش را در راه مقابله با اشرار فدا کرد نمونه ای از فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح است که همواره آماده ایثار جان خود برای دفاع از امنیت جامعه هستند.
روابط عمومی سپاه فجر در ادامه مطلب ارسالی روز یکشنبه از قول سردار بوعلی افزود: نیروهای مسلح با تفکر انقلابی و ایثار در خط مقدم دفاع از امنیت مردم و کشور نقش آفرینی می کنند.
بنا بر این گزارش، سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه سپاه و نیروی انتظامی برادر و همدل، هستند، گفت: رابطه سپاه فارس و نیروی انتظامی در بالاترین سطح صمیمیت و همکاری قرار دارد و این دو نیروی انقلابی برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند.

resized 524219 877

پیام تسلیت سپاه فجر فارس در پی شهادت مظلومانه شهید مدافع امنیت، علی اکبر رنجبر
سپاه فجر فارس در پی شهادت مظلومانه شهید علی اکبر رنجبر پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ .سوره مبارکه آل عمران آیه﴿۱۶۹﴾
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
شهادت مدافع جان برکف امنیت ،شهید علی اکبر رنجبر به دست اهریمنی جاهلان غرق در فساد را حضور آحاد کارکنان خدوم و ولایت مدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و خانواده این شهید عزیز تسلیت عرض نموده و به دام کشیدن شرور نگون‌بخت و قاتل شهید رنجبر که نشان از اراده و اقتدار الهی نیروهای قهرمان انتظامی استان فارس می باشد ،موجب تقدیر و تحسین فراوان از آن نیروی خدایی است.
حاشا که بتوان تصور نمود جهل و ظلمت شیاطین بر نورانیت مومنین در سرزمین ۱۵ هزار شهید قهرمان و ولایت‌مدار چیرگی یابد .
سپاه فجر استان فارس ضمن تجدید عرض تسلیت و تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی استان فارس ،اعلام می دارد، در راستای تحکیم امنیت در تمام ابعاد یاری‌گر برادران خود در نیروی انتظامی استان فارس خواهد بود.
والحمدلله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

سلام علیکم. …… یک سوال ….. چرا دزدان واوباش که دوربین مدار بسته انهارا ظبت میکند و مسجل در دوربینها. هست. …. برادران. زحمت کش اگاهی. انها را زود دستگیر نمیکنند. …. حیف. فقط برای بعضی ها. .. همه کار انجام. میدهند. لطفا در مورد این موضوع پی گیری بشود … متشکرم بنده بازنشسته. سپاه پاسداران. هستم. وجانباز ۴۵ درصد. ….. یا حق ..

آخرین اخبار