چاپ کد خبر: 91887
19 مرداد 1401

قدردانی فرمانده انتظامی فارس از خبرنگاران و رسانه های استان

فرمانده انتظامی استان فارس با قدردانی از همراهی رسانه‌ها و خبرنگاران در مسیر ارتقاء آگاهی و انتشار اخبار صحیح و به موقع، تاکید کرد که ۸۰ درصد از احساس امنیت موجود در جامعه مدیون تلاش‌ها و اقدامات خبرنگاران و رسانه‌های خبری است.

مراسم روز خبرنگار 3
به گزارش اول فارس ، سردار رهام بخش حبیبی  در جلسه قدردانی از خبرنگاران و عکاسان خبری فعال در حوزه اجتماعی، ضمن بزرگداشت روز هفده مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، گفت: از نظر من، هر روز که به نام هر سازمان یا نهادی نام‌گذاری شده باشد، روز خبرنگار هم هست؛ زیرا هیچ فعالیتی بدون انعکاس خبری و اطلاع رسانی مناسب، نمود و بروز نخواهد داشت.

مراسم روز خبرنگار 6

سردار حبیبی ، با بیان اینکه احساس امنیت، با دستگیری خلافکار، قاچاقچی، سارق و … روان‌سازی ترافیک ایجاد نمی‌شود، گفت: زمانی اقدامات مرتبط با تامین نظم و امنیت خود را نشان می‌دهد که رسانه و خبرنگار بهترین مهندسی را در اطلاع رسانی داشته باشد؛ به همین واسطه ۸۰ درصد از احساس امنیت موجود در جامعه امروز را مدیون رسانه و خبرنگار می‌دانم.فرمانده انتظامی فارس همچنین گفت: جنگ‌هایی که در میدان رخ می‌دهد و بداخلاق‌هایی در جامعه شکل می‌گیرد هم کار رسانه است؛ اما نه هر رسانه‌ای، بلکه رسانه‌های سازمان‌دهی و برنامه ریزی و پشتیبانی شده توسط دشمن با هدف برهم زدن نظم، امنیت و آرامش جامعه.

مراسم روز خبرنگار 2

حبیبی خاطرنشان کرد: امروز بنگاه‌های خبر پراکنی در قالب کار رسانه‌ای به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش با بزرگنمایی، سناریوسازی و دروغ پردازی هستند و این موضوع کار رسانه‌ و خبرنگاران صادق را سخت‌تر می‌کند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم میدان نبرد جنگ نرم حضور دارند، گفت: کسی که باید در مقابل اثر دشمن با ابزارهای زیاد مقابله کند، خبرنگار است و الحق تاکنون در فارس به خوبی کارشان را انجام داده‌اند.

این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ رسانه‌ای برای ما فرقی ندارد و کسی هم که انتقاد می‌کند و سلیقه‌اش با ما یکی نیست، تاج سر ما هستند.

مراسم روز خبرنگار 5

سردار رهام بخش حبیبی با تاکید بر این نکته که مردم به احساس آرامش و اعتماد به پلیس نیاز دارند و نقش رسانه به وضوح مشخص است، افزود: در سه سال گدشته مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس رتبه برتر را کسب کرده که همکاری و تعامل خوب رسانه‌های استان را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس از رسانه‌ها درخواست کرد که نگاه و  خروجی اخبارشان، آرامش شهروندان باشد و افزود: از آنجا که خبرنگاران در متن جامعه هستند، رفتارهای ناهنجار به پلیس اطلاع داده شود.

او با بیان اینکه دشمن هر روز به دنبال بهانه‌ای است که با آن بزرگنمایی کند، گفت: کسی که در خیابان روسری اش را بیرون می‌آورد، خلاف قانون رفتار کرده و باید با او برخورد شود اما اگر خانم یا آقایی که قانون را زیر پا گذاشته و پس از تذکر ماموران پوشش خود را رعایت کند او را تعقیب نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند همه فرزندانمان هستند و به عنوان دشمن به آنها نگاه نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی فارس در ابتدای سخنان خود، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به حرکت، قبام و پررنگ بودن نقش امام حسین(ع) در زندگی افراد اشاره و اضافه کرد: اگر تاریخ حرکت امام حسین(ع) را از مدینه به مکه و شام را مشاهده کنیم متوجه خواهیم شد که یک الگوی تمام عیار در استقامت است.

سردار رهام بخش حبیبی اضافه کرد: حتی یک بی اخلاقی در تمام صحنه کربلا مشاهده نمی‌شود و این نوع رفتار باید الگوی زندگی ما باشد، افزود: خبرنگار جزیی از همه سازمان‌ها و ادارات محسوب می‌شود و رد پای این قشر در همه حوزه‌ها و عرصه‌ها قابل مشاهده است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار