چاپ کد خبر: 76611
12 اسفند 1400

قصه خوش تیپی لیندا کیانی ، رویا جاوید نیا ، شیلا خداداد ، مریم معصومی ، مریم شیرازی ، لیلا زارع ، آناهیتا همتی ، افسانه بایگان و کتایون ریاحی با تار موهای سفید

«موهات رو رنگ نمی‌کنی؟ سفیدهاش زده بیرون! چقدر موی سفید داری؟! چرا انقدر زود موهات سفید شده؟!» می‌شود گفت فعلا که این جمله‌ها به تاریخ پیوسته است چراکه موی سفید نه تنها چند سالی است که مد شده که خیلی‌ها دست و پا می‌شکنند تا بتوانند موهای‌شان را جوگندی، سفید و نقره‌ای و چنین رنگ‌هایی کنند. البته برد هم بعد از سالیان سال تلاش برای پنهان کردن موهای سفید با کسانی است که مادرزادی و ژنتیکی، زود مو سفید می‌کنند.

چی بپوشیم: حالا دیدن موی سفید در آینه نه غصه که با خودش قصه خوش تیپی به همراه می‌آورد. بازیگرها هم که همیشه بیشترشان در ردیف مد هستند، این سال‌ها با موی سفید زیاد دیده شده اند. آخرین شان، لیلا زارع بود که با موهای سفیدی که حسابی باعث تغییرچهره‌اش شده بود به جشنواره فجری که گذشت آمد.

لیندا کیانی 3

لیندا و موهای سفید ۴۱ سالگی

لیندا کیانی که خیلی حرفه‌ای در دنیای مد و البته بیشتر لباس فعالیت دارد و از بازیگرانی است که زیاد هم موهایش تا پیش از این رنگ می‌کرده؛ چند سالی است؛ پرتره‌های زیادی از خودش منتشر می‌کند که دقیقا می‌خواهد سفیدی موهای‌اش را در آن‌ها نشان دهد. لیندا کیانی در جشن تولد امسالش که ۴۱ساله می‌شد با موهای فرق از وسط با تارهای سفید، شمع‌اش را فوت کرد و صد و پنجاه و دو هزار لایک هم گرفت.

لیندا کیانی 4

رویا جاوید نیا و موهای سفید طبیعی و ساخته شده

رویا جاویدنیا هم که امسال با تیپ گانگستری و البته ژستی که برای عکاس‌ها گرفت، حسابی سر و صدا به پا کرد و حتی کار به دلخوری هم کشید و او به آن‌ها که درباره لباس پوشیدن او کامنت‌های خشمانه داده بودند گفت: «اینستاگرام جای بد و بیراه گفتن و زخم زبان زدن نیست!» از افرادی است که هم موهای سفید طبیعی دارد و هم تمایل به طیف رنگی سفید و نقره‌ای دارد. او در جشنواره امسال با موهایی که تا سرشانه های‌اش می‌رسید و جوگندمی بودند، دیده شد و در فرش قرمز فیلم سد معبر هم با موهای کوتاه و البته رنگی طیف سفید و نقره‌ای داشت.

رویا جاوید نیا

مریم معصومی از پر کلاغی تا پر جغد برفی

مریم معصومی که زندگی خودش را خلاصه در چهار کلمه، بازیگری – ورزش – عکاسی و خواب می‌داند بیشتر وقت‌ها با موهای سیاه و پرکلاغی دیده شده اما هم یک دفعه خودش را به سمت رنگ موی سفید پرتاب کرده. البته شاید خیلی هم یک دفعه‌ای نبوده چون یک عکس از او در قطار است که تازهای سفید دارد و عکس دیگر را او نشان می‌دهد که روی صندلی لم داده است و دارد از خودش سلفی می‌گیرد؛ آن هم با موهای سفید و کوتاه که از ژنیک خودش نیست و از مهارت آرایشگر است و حسابی هم به او آمده است.

مریم معصومی 11

مریم شیرازی با تارهای سفید

همین تازگی‌ها الیکا عبدالرزاقی و مریم شیرازی که در سریال تلویزیونی «برف بی‌صدا می‌بارد»، همبازی بوده‌اند عکسی از خودشان منتشر کرده‌اند که آن‌ها هم زیاد دیده شد. البته الیکا موهای‌اش یک دست سیاه بود و آن چیزی که جلب توجه می‌کرد، بافت افریقایی یک طرفه‌اش بود اما مریم شیرازی در موهای قهوه‌ای رنگش، ردیف‌های باریک سفید داشت که مشخص بود کار آرایشگاه است و رنگ مو.

مریم شیرازی

آناهیتا و موهای سفید طبیعی طبیعی

آناهیتا همتی که به چهره بشاش و صدای ریزش شناخته می‌شود یکی از ساده‌ترین بازیگران به حساب می‌آید. او هم در این سال‌ها با موهایی که سفید شده بودند عکس‌های زیادی از خودش منتشر کرده که به نظر می‌رسد بیشتر از اینکه به دنیال تیپ و قیافه و مد بودن باشد؛ از گذر عم و سفیدی موهای‌اش خواسته رضایتش را نشان دهد.

آناهیتا همتی 1

لیلا زارع

رنگ‌های سفید و نقره‌ای و جوگندمی حالت پخته‌تری به چهره می‌دهند طراحان مدل مو در حالت کلی می‌گویند مدل فرق از وسط، سن را پایین می‌آورد اما انگار ترکیب این فرق وسط با موهای سفید لیلا زارع سن لیلا را حسابی بالا برده و از دهه ۴۰ که او در آن قرار دارد؛ هلش داده بود به دهه ۵۰ زندگی.

لیلا زارع

شیلا خداداد از موی سیاه هندی تا موی سفید ایرانی

شیلا خداداد با فیلم مسافری از هند معروف شد، در دهه هشتاد و البته با موهای مشکی حالا می‌خواهیم مطلب‌مان را با حرف‌های خودش درباره دهه ۹۰ و چهل سالگی‌اش تمام کنیم و عکسی که در آن موهایی سفید دارد و درباره‌شان می‌گوید: «موهام سفید شده؛ من اینطوری دوست دارم و می‌خوام این مدلی بمونه. قصد ندارم فعلا موهام رو رنگ کنم. من به موقعش کودک بودم و بعدش نوجوانی و جوانی را تجربه کردم و حالا چهل ساله شدم؛ هیچ مشکلی هم با این موضوع ندارم و هرچقدر هم بهم بگن که پیر شدی و موهات سفید شده، اصلا ناراحت نمیشم!»

شیلا خداداد 1

افسانه بایگان ستاره‌ی دهه شصت با موهای سفید

اگر سراغ بازیگرهای قدیمی‌تر برویم؛ افسانه بایگان ستاره دهه شصت که خیلی‌ها را با فیلم های‌اش به سینما می‌کشاند؛ در این سال‌ها یا خسته و یا طرفدار موی سفید؛ کم پیش آمده به رنگ موهای‌اش دستی بزد. از او عکس‌های زیادی منتشر شده که بسیار ساده و با موهای سفید از روزگار است.

افسانه بایگان 1

کتایون ریاحی همیشه جذاب

کتایون ریاحی را که این ده سال اخیر حسابی با تیپ‌های متفاوت و البته خوشتیپی که مدام بیشتر و جوان پسندانه‌تر می‌شود. او موهی‌اش را زیاد تغییر داده و رنگ فانتزی زده که یکی از آخرین های‌اش هم رنگ طیف و نقره‌ای بوده است.

کتایون ریاحی 10

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار