چاپ کد خبر: 58866
5 تیر 1400

قوانین خرید و پرداخت هزینه بسته های اینترنت همراه اول

همراه اول به منظور تسهیل خرید بسته های نوترینو، این امکان را فراهم نموده است تا مشترک تنها با یک بار مراجعه به سرشماره *۱# و واریز مبلغ بسته از طریق حساب بانکی خود بتواند به صورت مستقیم بسته نوترینو را فعال نماید. بدین ترتیب دیگر مشترکین دیگر نیاز به خرید و اعمال مکرر شارژ و انجام چند نوبت عملیات بانکی نخواهند داشت و می توانند تنها با یکبار مراجعه به سرشماره *۱# ، بسته های نوترینو را به سرعت و براحتی خریداری و فعال نمایند

notrino shop min

قوانین خرید و پرداخت هزینه بسته های به شرح جدول ذیل می باشد:

Capture 21
  • در حالتی که پرداخت طی عملیات بانکی انجام می گردد، پیش از خرید بسته، مشخصات بسته و نیز هزینه آن (با احتساب مالیات و عوارض) جهت گرفتن تاییدیه به مشترک نمایش داده می شود و در صورت تأیید وی هزینه پرداخت و بسته فعال می گردد.
  • کلیه قوانین مربوط به استعلام وضعیت، اتمام و فعالسازی بسته رزرو، بسته های نوترینوی فعال شده از طریق *۱# عینا با قوانین بسته های نوترینویی که از طریق سایر درگاه ها فعال می گردند، یکسان است.
  • بسته های روزانه، هفتگی و ماهانه در خرید بسته برای خود یا دیگران از درگاه *۱# ، تمدید خودکار حجمی و زمانی ندارند. بنابراین در صورتیکه مشترک، خود اقدام به رزرو بسته دیتا نکند، پس از اتمام حجم یا زمان بسته روزانه هفتگی و یا ماهانه، مصرف دیتا وی با تعرفه عادی محاسبه می شود.
راهنمای فعال سازی و خرید بسته نوترینو از طریق سامانه *۱#
  • ابتدا مشترکین می بایست با شماره گیری *۱# و انتخاب گزینه ۵ و یا شماره گیری مستقیم *۱*۵# وارد سامانه خرید بسته نوترینو شوند.
  • پس از ورود به منوی ۵، منوی بسته های نوترینو دیده می شود و مشترک نوع بسته نوترینو مورد نظر خود را انتخاب می نماید:
    • خرید بسته الفا+
  • سپس در منو، بسته های نوترینو نمایش داده می شود و مشترک می تواند بسته مورد نظر را انتخاب نماید.
  • در مرحله بعدی شماره دریافت کننده بسته توسط مشترک انتخاب می گردد. این شماره می تواند شماره خود مشترک و یا شماره دیگری باشد که وی وارد می کند. در این رابطه منوی ذیل نمایش داده می شود:
    • خودم
    • شماره دیگری را وارد کنید.
  • پس از انتخاب شماره، خرید و فعال سازی مطابق با جدول فوق انجام می گردد (بطور مستقیم از طریق عملیات بانکی و یا لحاظ شدن در قبض مشترک)
  • در صورتی که مشترک دریافت کننده، بسته فعال دیگری داشته باشد، این موضوع به خریدار اطلاع رسانی می شود که وی نمی تواند بسته ای هدیه بدهد و فرآیند در این مرحله قبل از ارسال به درگاه بانک به پایان می رسد.
  • در صورت امکان هدیه دادن به دریافت کننده، مشترک خریدار (مشترک دائمی که برای اعتباری خرید می کند و یا مشترک اعتباری که برای خود یا دیگران خرید می کند) به درگاه بانک هدایت شده و پس از وارد کردن اطلاعات بانکی مبلغ بسته از حساب بانکی مشترک کسر و بسته مورد نظر برای دریافت کننده فعال می شود.
  • امکان شارژ عادی و شارژ فوق العاده:

    مشترکین می توانند با شماره گیری *۱*۱*۱# از شارژ عادی و با اعمال شارژ از طریق کد دستوری *۱*۱*۲# از شارژ فوق العاده و مزایای شارژ فوق العاده استفاده نمایند. همچنین در صورتی که بخواهند مبلغی را به صورت دلخواه شارژ نمایند می توانند با شماره گیری *۱*۱*۳# شارژ دلخواه خود را به راحتی خریداری نمایند (شارژ دلخواه باید حداقل ۱۰,۰۰۰ ریال و مضربی از ۱,۰۰۰ ریال باشد).

    شارژ سریع و راحت:

    مشترکین اعتباری می‌توانند با شماره گیری *۱*مبلغ شارژ# ، شارژهای ۵۰,۰۰۰ و ۱۰۰,۰۰۰ و ۲۰۰,۰۰۰ و ۵۰۰,۰۰۰ و ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریالی را سریع تر از هر روشی به صورت فوق العاده برای خود خرید نمایند.

    شارژ فوق العاده:

    در طرح شارژ فوق العاده همراه اول، مشترکین اعتباری می توانند علاوه بر مبلغ اصلی، شارژ هدیه نیز دریافت کنند.

    طرح برای چه کسانی قابل استفاده است؟

    این طرح ویژه کلیه مشترکین اعتباری می باشد.

    شرایط و قوانین طرح:
    • مبلغ شارژ و مبلغ شارژ هدیه و همچنین مدت اعتبار کل شارژ به شرح جدول زیر است:
      مدت اعتبارمبلغ کل شارژ (روز)مبلغ کل شارژ (ریال)مبلغ شارژ هدیه (ریال)مبلغ شارژ (ریال)
      ۵۵۵,۰۰۰۵,۰۰۰۵۰,۰۰۰
      ۷۱۱۵,۰۰۰۱۵,۰۰۰۱۰۰,۰۰۰
      ۱۵۲۵۰,۰۰۰۵۰,۰۰۰۲۰۰,۰۰۰
      ۲۰۶۵۰,۰۰۰۱۵۰,۰۰۰۵۰۰,۰۰۰
      ۳۰۱,۳۵۰,۰۰۰۳۵۰,۰۰۰۱,۰۰۰,۰۰۰
    • مدت اعتبار قید شده در جدول، شامل میزان کل شارژ (شارژ اصلی و شارژ هدیه) می باشد. به عبارت دیگر، پس از اتمام مدت اعتبار تعیین شده شارژ اصلی به علاوه شارژ هدیه منقضی خواهد شد. لازم به ذکر است منقضی شدن اعتبار فقط مختص شارژ افزایش پیدا کرده از طریق شارژ فوق العاده بوده و شارژی که قبل و یا بعد از آن انجام شده است مشمول انقضای زمانی در نظر گرفته شده نخواهند شد.
    • شارژ هدیه شامل مکالمات داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پیامک و دیتای تعرفه آزاد می‏ شود ولیکن امکان خرید بسته با استفاده از شارژ هدیه وجود ندارد.
    • امکان انتقال اعتبار با شارژ فوق العاده امکان پذیر نیست.
    درگاه های ارتباطی
    *۱*۱۲#فعالسازی
    *۱۴۰*۱۱#استعلام
    *۱*۱۲۲#راهنما
    پرداخت راحت و سریع انواع قبض:

    اگر شما با پرداخت غیر حضوری قبض تلفن همراه و سایر قبوض خدماتی خود به جمع همراهان طبیعت پیوسته اید یا علاقمند به بهره مندی از خدمات الکترونیکی پرداخت قبوض، حتی با مبالغ بیشتر از ۲ میلیون ریال می باشید، برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات قبوض خود نظیر مبلغ آن ها و پرداخت راحت و سریع، می توانید با شماره گیری *۱# و ورود به منوی “قبض” یا با شماره گیری راحت و آسان کد دستوری *۱*۲# نسبت به رویت مبلغ و پرداخت قبوض خود اقدام نمایید.

    خرید راحت، اینترنت پرسرعت

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار