چاپ کد خبر: 81872
4 اردیبهشت 1401

اقدام کارساز یک استاندار برای زن سرپرست خانواری که دغدغه مسکن داشت

استاندار ایمانیه 1

به طور اتفاقی در همایشی شرکت کرده بودم که استاندار فارس در جلسه حضور داشت و سخنرانی کرد، به دلم افتاد مشکلم را با استاندار فارس در میان بگذارم برخلاف اینکه تصور نمی‌کردم اجازه صحبت پیدا کنم!
به گزارش اول فارس ، اینها را بانوی سرپرست خانواده‌ای گفت که استاندار فارس شخصا مشکلش را پیگیری کرده بود و حالا این بانو از شوق خانه‌دار شدن اشک در چشمانش حلقه زده بود.
جزئیات ماجرا را از او جویا شدم، و او توضیح داد: فرزندم دو ساله بود که سال ۸۷ در پروژه مسکن مهر ثبت‌نام کرده و به سختی مبلغ سه میلیون تومان را تهیه کرده و پرداخت کردم.
وی افزود: پس از چند سال وقتی مسکن آماده تحویل شد مبلغ ۱۰ میلیون تومان را باید می‌پرداختم و هزینه‌های داخلی هم به آن اضافه می‌شد و پرداخت آن از عهده من خارج بود؛ لذا مجبور شدم خانه را با قیمت ۵۰ میلیون تومان بفروشم تا برای ادامه زندگی از زیرزمینی که ساکن آن بودیم به یک خانه بهتر که رهن و اجاره بیشتری داشت نقل مکان کنیم.
این بانوی سرپرست خانوار ادامه داد: دغدغه خانه‌دار شدن مشکل همیشگی من بود اما به دلیل اینکه یکبار در مسکن مهر ثبت‌نام کرده بودم دیگر امکان ثبت‌نام برایم وجود نداشت و حتی در نهضت ملی مسکن هم که ثبت‌نام کرد، با پیام شما امکان ثبت‌نام در این پروژه را ندارید نمایش داده می‌شد زیرا وام بانک مسکن برای تهیه مسکن مهر به‌نامم بود.
وی گفت: تا اینکه اسفند سال پیش در همایشی که دکتر ایمانیه استاندار فارس در آنجا سخنرانی می‌کرد به دلم افتاد مشکلم را با او در میان بگذارم.
این بانو ادامه داد: بر خلاف تصورم ایشان حرف‌های من را شنید و گفت نامه‌ای به استانداری بنویسم و مشکلم را عنوان کنم و او شخصا در جلسه‌ای که با وزیر مسکن دارد، مشکلم را پیگیری می‌کند.
وی افزود: در ایام عید از دفتر استاندار با من تماس گرفتند و گفتند با پیگیری استاندار و دستور وزیر مسکن مشکل برطرف شده و می‌توانم در سامانه جهش ملی مسکن ثبت‌نام کنم.
او گفت: خوشبختانه در سامانه ثبت‌نام کردم و به لطف خداوند من هم صاحب‌خانه خواهم شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

قشقایی یکشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

چقدر خوش خیال هست این بنده خدا
کسی که توان پرداخت پول مسکن مهر رو نداشته چه جوری میخواد آورده نقدی و قسط هفت هشت میلیونی مسکن ملی رو پرداخت کنه

سید اسماعیل سبحانی یکشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

این بنده خدا با مشکلاتی که داره باز هم نمیتونه مبلغ سهم خودشو تهیه کنه فقط یک ثبت نام شده که اونهم نه به داره نه به بار

آخرین اخبار