چاپ کد خبر: 54133
26 اردیبهشت 1400

قیمت باورنکردنی تلفن هوشمند Galaxy A۳۲ ،گوشی ۵G سامسونگ

به گزارش اول فارس، به نقل از ورج، دسته جدیدی از تصاویر لو رفته نشان می‌دهد که کدام تلفن می‌تواند کم هزینه‌ترین گوشی ۵G سامسونگ باشد. گوشی Galaxy A۳۲ ۵G در حال حاضر این عنوان را با ۲۷۹ دلار در اختیار دارد. تصاویر جدید با نشت‌های قبلی مبنی بر اینکه این تلفن ممکن است با قیمت ۱۸۰ پوند در راه باشد مطابقت دارد، هرچند که ممکن است در آینده نزدیک فقط برای هند و مناطقی از آسیا عرضه شود.

گوشی Galaxy A۳۲ ۵G

تفاوت‌های نسخه ۵G و ۴G گوشی Galaxy A۳۲
تصاویر لو رفته دو نوع گوشی (نسخه ۵G و ۴G) با دو مجموعه مشخصات متفاوت را نشان می‌دهد. گفته می‌شود مدل ۵G دارای صفحه نمایش ال سی دی ۶.۴ اینچ و آرایه دوربین سه گانه در عقب (احتمالاً ترکیبی از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ماکرو و دوربین عمیق ۴۸) است.

همچنین به نظر می‌رسد یک چیپست Dimensity ۷۰۰ شرکت مدیاتک، به علاوه ۶ گیگابایت رم قابل توجه، از دیگر مشخصات فنی این گوشی باشد.

در ادامه، مدل ۴G به جای LCD شامل یک OLED و یک دوربین عقب اضافی است و در نهایت انتظار می‌رود هر دو مدل گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری باشند.

البته چند تلفن ارزان قیمت دیگر نیز با ارائه فناوری ۵G بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار وجود دارد، از جمله آن‌ها می‌توان از گوشی‌های Realme ۸ ۵G با قیمت ۱۹۹ یورو (۲۴۰ پوند) و OnePlus Nord N۱۰ ۵G با قیمت ۳۰۰ دلار نام برد. اما A۲۲ ۵G سامسونگ یکی از اولین گوشی‌های محدوده زیر ۲۰۰ دلار است.

در ایالات متحده آمریکا، شبکه ۵G هنوز وضعیت مناسبی ندارد، اما شرکت‌های مخابراتی بی سیم برای بهبود شبکه‌های خود، در حال رقابت هستند و ممکن است مشتاق باشند که به زودی قفسه‌های خود را با دستگاه‌های ۵G پر کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

M.b سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

خب میشه شش و خورده ای

Parsa سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۸

ایران هنوز تویه انتن دهی مشکل داره مثلا همین شهر سیستان و بلوچستان ک از نظر اینترنت و سرعتش ب سرعت لاکپشتی معروفه بعد میخای ۵جی عرضه کنن تویه بازار

محراب سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۸

خیلی عالی است کارش خوب است من هم خریدم با قیمت مناسب،

امیر حسین دوستی دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴

سلام،به نظرم گوشی خوب و با قیمت مناسبی هست و اینکه ای کاش به زودی به ایران هم عرضه بشه.

آخرین اخبار