چاپ کد خبر: 81380
29 فروردین 1401

قیمت بسته های اینترنت رایتل برای سیم‌کارت‌های اعتباری، دائمی و اعتباری

اپراتور ایرانی رایتل همیشه بر این شعار است که ارزان‌ترین خدمات را برای کاربرانش ارائه می‌دهد، ولی آیا واقعا این ادعا صحت دارد؟

اینترنت 13

به گزارش  اول فارس،  رایتل اپراتور سوم همراه در کشور بسته‌های بسیار متنوعی را برای کاربرانش ارائه می‌دهد و همیشه هم بر این شعار بوده که ارزان‌ترین خدمات را ارئه می‌دهد؛ در ادامه بسته‌های اینترنت رایتل همراه با قیمت معرفی می‌شوند؛

با پایان یافتن حجم اینترنت بسته آغازین، شما می‌توانید مطابق نیاز خود، هر یک از بسته‌های مندرج در جدول زیر را خریداری و به میزان قابل توجهی در هزینه مصرفی اینترنت، صرفه‌جویی کنید.
برای خرید و فعال‌سازی هر کدام از بسته‌‌ها می‌توانید از روش‌های زیراستفاده کنید:

خرید از طریق سامانه کد دستوری USSD) *۲۰۰# برای سیم کارت دایمی و اعتباری )  (برای اطلاعات بیشتر به صفحه کدهای دستوری مراجعه کنید.)
خرید از طریق وب‌سایت رایتل/ صفحه اصلی خرید بسته
خرید از طریق سامانه رایتل من
فروشگاه های رایتل
خرید از طریق اپلیکیشن رایتل من
رایتل همچنین امکان استفاده از سرویس اینترنت بدون محدودیت در حجم را با بسته‌های نامحدود ویژه ساعت‌های افت مصرف و ساعت‌های خاص فراهم آورده است.

گفتنی است قیمت اینترنت رایتل برای سیم‌کارت‌های اعتباری، دائمی و اعتباری کاملا یکسان است.

قیمت بسته های کوتاه مدت رایتل
بسته‌های یک روزه اینترنت رایتل با حجم‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه می‌شود: اینترنت یک روزه ۵۰ مگابایت رایتل هزار و ۴۰۰ تومان ، ۱۰۰ مگابایت ۲ هزار تومان، ۳۰۰ مگابایت ۳ هزار و ۷۰۰ تومان، ۵۰۰ مگابایت ۴هزار و ۷۰۰ تومان، یک گیگابایت ۶ هزار و ۲۰۰ تومان و ۳ گیگابایت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان هستند.

رایتل ۳ نوع بسته ۳ روزه هم دارد که ۱۵۰ مگابایتی آن ۳ هزار و ۳۰۰ تومان، یک گیگابایتی آن ۸ هزار و ۲۰۰ تومان و ۳ گیگابایتی‌اش ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد.

بسته‌های ۷ روزه رایتل تنوع زیادی دارد: ۳ گیگابایتی ۲ هزار تومانی، ۵۰۰ مگابایتی ۶ هزار و ۹۰۰ تومانی، ۶ گیگابایتی ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومانی و … گران ترین بسته این دسته‌بندی با حجم نامحدود، ۵۰ هزار تومان است.

بسته‌های ۱۵ روزه این اپراتور به سه دسته تقسیم می‌شوند که ۱.۵ گیگابایت آن ۱۱ هزار تومان، ۳گیگابایت آن ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان و ۵ گیگابایت آن ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

بسته های بلند مدت اینترنت رایتل چند است؟
بسته‌های یک ماهه رایتل بسیار متنوع هستند: از بسته‌های ۴ هزار و ۹۰۰ تومانی شروع می‌شود و در آخر بسته‌هایی با حجم ۲۰ گیگابایت با قیمت ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان ارائه می‌دهد.

دو بسته رایتل ۶۰ روزه هستند که ۱۲ گیگابایت آن ۴۲ هزار تومان و ۲۰ گیگابایت آن ۶۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

بسته‌های ۹۰ روزه یا سه ماهه رایتل نیز دارای سه نوع تنوع است؛ بسته ۱۵ گیگابایت آن به همراه ۵گیگابایت هدیه ۲ تا ۷ صبح ۵۵ هزارتومان، ۲۵ گیگابایت آن به علاوه ۱۰ گیگابایت اینترنت هدیه ۲ تا ۷ صبح ۷۵ هزارتومان و بسته ۳۵ گیگابایت این اپراتور به همراه ۱۵ گیگابایت هدیه ۹۵ هزارتومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

اپراتور رایتل برای مشترکان خود بسته‌های ۶ ماهه نیز در نظر گرفته و در آن ۲ نوع تنوع قرار داده است. بسته ۳۵ گیگابایت این اپراتور برای این مدت زمان ۸۹ هزار و ۹۰۰ تومان و ۵۵گیگابایتی آن ۱۳۰ هزارتومان قیمت دارد.

سومین اپراتور ایران برای مشترکان خود دو نوع بسته یک ساله نیز در نظر گرفته است که اگر بخواهند ۵۰ گیگابایت اینترنت بگیرند  ۱۲۵ هزار تومان و اگر مایل به گرفتن ۱۰۰ گیگابایت اینترنت باشند، ۲۲۰ هزار تومان باید بپردازند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار